Hagforce Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jepp, synes Dreamcast høres kult ut, gå for den Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Elite vil koste rundt 3800 kr i norge. Det er jeg ganske sikker på Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Skal du kjøpe ny spillkonsoll i dag så mener jeg at Xbox 360 er det beste og mest fornuftige valget siden den per i dag gir best grafikk, spillbarhet og ikke minst har et større antall spill. Siden jeg ikke klarer å spå, så er det uvisst hvilken konsoll som er "best" om to år. Det vil sannsynligvis komme mange kvalitetstitler til begge konsoller. Hvis du har "råd" til å vente og kan benytte deg av PC og de konsollene du allerede har, så vil du ikke få noen problemer med å få tak i flere kvalitetsspill enn du noensinne vil klare å spille i gjennom. Da kan du også avvente og gjøre en bedre vurdering av hvilken nestegenerasjonkonsoll som er best for deg. Uansett så ville aldri jeg kjøpt PS3 i dag. Spillutvalget er for dårlig. Det er helt riktig at gode spill kommer med tiden, og det er sannsynligvis riktig at det fortsatt vil finnes gode PS3-spill om 1.5 år og det er meget sannsynlig at prisen da også vil være lavere. Da skal jeg kjøpe PS3 Jeg har Xbox 360 idag og har prøvd en del demoer på xbox live, samt at jeg har spillene Kameo, Gears of War og Dead rising. Ja, det er artige spill, men jeg bruker PC'en mest. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Finn deg et speil og lek stein saks papir med deg selv. Da får du omtrent like bra resultater som hvis du leser her. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg har nå 360, Wii og PS3... Jeg angrer at jeg kjøpte PS3 på et så tidlig tidspunkt... Det inntrykket man får av konsollen er aboslutt ikke verd 5,5k. Skal du kjøpe konsoll i dag er X360 absolutt det beste valget. Jeg aner ikke hvordan det er om 1 år... Men som sagt, i dag ville jeg ikke vært i tvil. Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg hadde xbox360, men ble lei av den tilslutt. Ubehagelig kontroll, maskin bråker jævlig, det hender at det lagger under spill osv... Foretrekker ps2 jeg Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg hadde xbox360, men ble lei av den tilslutt. Ubehagelig kontroll, maskin bråker jævlig, det hender at det lagger under spill osv... Foretrekker ps2 jeg 8285070[/snapback] Personlig synes jeg 360-kontrollen er mil fremfor PS3-kontrollen. Men maskinen bråker mye mer enn PS3en ja. Men enten har jeg fått en maskin som bråker mindre enn gjennomsnittet, eller så er jeg imun mot viftestøy, for jeg blir ikke plaget. Men PS3en min lager jo faktisk i det hele tatt. Jeg opplever lagging i motorstorm og resistance FOM i like stor grad som jeg har gjort på noe 360 spill. PS2 er jo en fantastisk konsoll med et fantastisk spillbibliotek. Lenke til kommentar
jks10019 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 jeg ville venta til Xbox 360 Elite og hvis du er Halo fan, kommer jo halo 3 Lenke til kommentar
PuppetMastern Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Hvis du bare er interresert i spilling på konsoll så er vel valget ganske klart. Siden PS3'en nettopp er sluppet så er spillutvalget meget tynt. 360'en derimot har fått seg en god del flotte spill som jeg tror du ville kost deg stort med. Og nei nå ser jeg ikke på hva begge maskinene kan levere av spill 5 år fram i tid, jeg snakker om spillutvalget som det er nå. Er du på utkikk etter noe mer i en konsoll, Blu ray og what not så er jo PS3'en kanskje mer for deg. Eier selv 360'en iallefall og det er en knakende god maskin. Hadde planlagt PS3'en også men den blir desverre litt for dyr for meg. Endret 1. april 2007 av PuppetMastern Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hvis du kommer til å bli sittende med alle disse add-on-ene til 360-en etterhvert så vil jeg anbefale å gå for en PS3 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 hehe...den bilde samanligninga der var litt fiffig...sjølv om ladekabelen på 1,5 meter til ps3 ikkje var med på bildet.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 hehe...den bilde samanligninga der var litt fiffig...sjølv om ladekabelen på 1,5 meter til ps3 ikkje var med på bildet.. 8286316[/snapback] Det var heller ikke strømadapteren til 360. Sikkert PGA de ikke fikk den inn på bildet for den var FOR STOR!! Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Minnekort er vel heller ikke nødvendig med HDD på plass. Er ikke ladekablene i to eksemplarer på det bildet? Ladestasjonen er vel heller ikke nødvendig. For at PS3 skal ha samme funksjon må du jo ha 2 kontrollere Tanken var morsom, men den hadde vel vært morsomere hvis den var riktig Endret 1. april 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
hean Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Tanken var morsom, men den hadde vel vært morsomere hvis den var riktig 8286349[/snapback] Det er jo bare satt på spissen men er vel mye riktig ja, skal man ha mye av det i XBox 360 som er integrert i prisen til Playstation 3 blir det mye tillegg. Skal man for eksempel kjøpe en ekstern HD-DVD stasjon til XBox koster det ca 1500 og det tilsvarer da PS3's Blu-Ray. Problemet er at HD-DVD taper markedsandeler og det er meeeeget fort og derfor vil en HD-DVD spiller være bortkastet. Ikke bare har PS3 en Blu-ray spiller men den brker også blu-ray til å lage spillene noe XBox ikke gjør ed HD-DVD (etter det jeg har hørt ihvertfall). Så de som ser potensiale i PS3 skjønner at det er walkover når man skal velge.... At det ikke er kommet så mye spill til PS3 ennå ser jeg nesten på som ett ikke-argument. Finner man ett par spill som man liker går tiden fort før det lanseres nye, meget få kjøper jo 20 spill de første månedene likevel. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvis du kommer til å bli sittende med alle disse add-on-ene til 360-en etterhvert så vil jeg anbefale å gå for en PS3 8286148[/snapback] PS3en mangler HD kabler og 30-40% av addons til 360en på bildet er enten unødvendig, overlapper hverandre og/eller valgfritt Endret 1. april 2007 av PantZman Lenke til kommentar
hean Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 PS3en mangler HD kabler og 30-40% av addons til 360en på bildet er enten unødvendig, overlapper hverandre og/eller valgfritt 8286480[/snapback] Der tar du feil.... alt på på venstre bilde er valgfritt, så velg det bort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 For enkelte individer så vil det kanskje være en fordel å lese gjennom de første sidene, så slipper man at man kommer med noe som er blitt nevnt gjentatte ganger. Lenke til kommentar
PuppetMastern Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Tanken var morsom, men den hadde vel vært morsomere hvis den var riktig 8286349[/snapback] At det ikke er kommet så mye spill til PS3 ennå ser jeg nesten på som ett ikke-argument. Finner man ett par spill som man liker går tiden fort før det lanseres nye, meget få kjøper jo 20 spill de første månedene likevel. 8286428[/snapback] Hvis det ikke skulle være ett argument hvordan spillutvalget er på en konsoll så vet ikke jeg altså...Det en konsoll primært brukes til er jo spill, så det må nå være en av de bedre argumentene for å velge en konsoll over en annen. Og akkurat nå så har vel ikke PS3'en mye og stille opp med i den avdelingen. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Poenget er vel at så lenge det er minst 2 spill du kunne tenke deg NÅ så skal du nok holde ut uansett hvilken konsoll du kjøper med mindre du spiller veldig mye. Det kommer nye spill hele tida, så jeg er egentlig ganske enig i at spillutvalget ikke har så mye å si. Til slutt er det godspill på alle tre. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (...)At det ikke er kommet så mye spill til PS3 ennå ser jeg nesten på som ett ikke-argument. Finner man ett par spill som man liker går tiden fort før det lanseres nye, meget få kjøper jo 20 spill de første månedene likevel. 8286428[/snapback] Ja, men så finnes det sannsynligvis langt over 20 spill som passer til trådstarter, til eldre konsoller og PC. Da er det ingen vits å betale dobbel pris for PS3 (antar da at den koster halvparten innen et par år), fordi man *MÅ* ha det dyreste. Spillene stikker neppe av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå