hean Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 den nye xbox 360 ELITE skulle koste 470$ så 3200kr er nesten like dyrt som 5995kr...jaja.. 8280650[/snapback] Når noe er oppgitt i dollar koster det på lansering i Norge omtrent tilsvarende en kurs på 10 kr per dollar, bare se på alt annet. Men dette vet jo 99% av de som følger litt med, så da er vel du av den siste prosenten :!: Så ja 4700 kr er nesten det samme som 5500 kr som den koster på Elkjøp og for den prisen får man en Blu-Ray spiller på kjøpet. INGEN tvil om hva som gir mest for pengene..... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Premium pakken er vel ikkje så mye dyrere her til lands enn den er i USA? Eller roter eg forferdelig no? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 den nye xbox 360 ELITE skulle koste 470$ så 3200kr er nesten like dyrt som 5995kr...jaja.. 8280650[/snapback] Når noe er oppgitt i dollar koster det på lansering i Norge omtrent tilsvarende en kurs på 10 kr per dollar, bare se på alt annet. Men dette vet jo 99% av de som følger litt med, så da er vel du av den siste prosenten :!: Så ja 4700 kr er nesten det samme som 5500 kr som den koster på Elkjøp og for den prisen får man en Blu-Ray spiller på kjøpet. INGEN tvil om hva som gir mest for pengene..... 8281264[/snapback] For det første tror jeg neppe den koster 4700 kr på Elkjøp. For det andre har den dobbelt så stor harddisk. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 2800 NOK = 461,28 USD (Den selges for ca 400 i USA) Så nei, det er ikke mye forskjell mellom norsk og amerikansk pris. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 den nye xbox 360 ELITE skulle koste 470$ så 3200kr er nesten like dyrt som 5995kr...jaja.. 8280650[/snapback] Når noe er oppgitt i dollar koster det på lansering i Norge omtrent tilsvarende en kurs på 10 kr per dollar, bare se på alt annet. Men dette vet jo 99% av de som følger litt med, så da er vel du av den siste prosenten :!: Så ja 4700 kr er nesten det samme som 5500 kr som den koster på Elkjøp og for den prisen får man en Blu-Ray spiller på kjøpet. INGEN tvil om hva som gir mest for pengene..... 8281264[/snapback] X360 koster 400 dollar i USA, men det ble ikke 4000 kroner her i norge, men 3400. 470 dollar blir da nok litt over 4000 her i Norge om de følger samme kurs. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Pr. i dag har 360'n et mye bedre spillbibliotek enn PS3, så når det gjelder spillene er det ingen tvil; kjøp Xbox 360! Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Det er bare sony og ninty som ganger med 10. Det gjør ikke ms med core og premium ... Jeg prøver virkelig å være open minded, men jeg klarer ikke for alt i verden å skjønne hvordan launch spillene til ps3 kan omvende noen som helst. Greit nok at FF13 og mgs4 kan bli kjempespill, men her er det en kar som spør hva han bør kjøpe i dag! Ingen av disse spillene vil dukke opp i Pal i løpet av 2007. Det er jeg rimelig sikker på. Om Geow er det beste 360 kan prestere så er det første gang i konsollhistorien at det teknisk beste spillet til en konsoll kommer i løpet av det første leveåret til plattformen. GeOW er en teknisk åpenbaring og Sony prøver fortvilet å lage noe som er like brilliant. Xbox 360 har mange flere gode spill i ulike sjangere enn ps3. Motorstorm er kanskje unntaket, men jeg spiller heller rollcage på psx. Kanskje psx er en bedre maskin enn 360 da? Realistiske bilspill -PGR3 -Forza 2 RPG -Oblivon med shivering isles -Mass effect -Bioshock -Blue dragon -Lost odyssey TPS -GeOW FPS -GRAW -GRAW2 (Nå ikke til sommeren)(Xbox live) -R6 (For 5 måneder siden ikke om en måned)(Xbox live) -Condemned -Halo 3 før jul (Beta snart) Arcade old school: -Dead rising -Lost planet Sandbox -Crackdown Sport -Pes (Online) -Virtua tennis 3 (Online) -Fifa I tillegg vil du finne multi spillene mye billigere på 360. Og så er det noe som heter xbox live da ... Men om du ikke liker noen av disse titlene, men digger motorstorm så er ps3 din konsoll. Jeg har ps3 selv og bruker den for tiden som blu-ray avspiller. Jeg kjøper nok resistance etter hvert (Ganske ironsik at det launch spillet med best reviews er et fps ikke sant ) og gleder meg til de store eksklusive spillene kommer til neste år. Om de ikke blir multi de også da. Endret 31. mars 2007 av mbiof Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Og ja jeg er blitt en PS3 fan boy...var X360 tillhenger fra launchen av denne men nå har jeg sett lyset og det er ingen vei tilbake. 8280639[/snapback] Hvis ikke dette er et testament på hvor bra PS3 er, så vet ikke jeg! Du var jo knallhard X-Boy! Trådstarter: Har ikke du en oppegående PC da? Hva i all verden skal du med en 360 da? Nå når MS skal integrere Live! på både 360 og Windows, så vil selvfølgelig alle spill komme for begge plattformer. Å tro noe annet er jo idioti, siden folk skal kunne spille mot hverandre på ulike plattformer. Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Og ja jeg er blitt en PS3 fan boy...var X360 tillhenger fra launchen av denne men nå har jeg sett lyset og det er ingen vei tilbake. 8280639[/snapback] Hvis ikke dette er et testament på hvor bra PS3 er, så vet ikke jeg! Du var jo knallhard X-Boy! Trådstarter: Har ikke du en oppegående PC da? Hva i all verden skal du med en 360 da? Nå når MS skal integrere Live! på både 360 og Windows, så vil selvfølgelig alle spill komme for begge plattformer. Å tro noe annet er jo idioti, siden folk skal kunne spille mot hverandre på ulike plattformer. 8282241[/snapback] Ja nå kan xbox eiere som trodde at halo2 var konsoll eksklusiv rive seg i håret i ren forargelse dere ... Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Racing: Forza 2 PGR 4 DIRT FlatOut: Ultimate Carnage MotoGP 07 GTR Fatal Inertia Sega Rally Burnout 5 FPS: Brothers in Arms: Hell's Highway BioShock Halo 3 Shadowrun Turok Battlefield: Bad Company Unreal Tournament 3 The Darkness Action/Adventure: Kane & Lynch: Dead Men Army of two Alan Wake Assasin's Creed GTA 4 Clive Barker's Jericho Elveon Resident Evil 5 Devil May Cry 4 Too Human Splinter Cell 5 Alone in the Dark Rpg: Eternal Sonata Mass Effect Blue Dragon Lost Odyssey Fable 2 Diverse: Guitar Hero 2 Ace Combat 6 Culdcept Saga C&C 3 Football Manager 2007 Age of Conan: Hyborian Adventures Dancing Stage Universe Dette er noe av det som er planlagt for release på X360 i år. Noe blir sikkert utsatt til neste år, mens noen nye titler dukker opp. Dette er IKKE bare eksklusive titler, så mange av disse dukker opp på PS3 også. Etter min smak er dette en ypperlig liste med titler. Hvis du sammenligner med hva som kommer på PS3 i år så kan du jo selv gjøre deg opp en mening om hva som interesserer deg mest. I tillegg har jo 360 flere gode titler som allerede er på markedet. Det er jo mulig å kjøpe en X360 nå, og så kjøpe en PS3 når den faller i pris eller når stortitlene kommer.... Endret 31. mars 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
hean Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 X360 koster 400 dollar i USA, men det ble ikke 4000 kroner her i norge, men 3400. 470 dollar blir da nok litt over 4000 her i Norge om de følger samme kurs. 8281329[/snapback] Elite vil nok koste rundt 4500kr i Norge og kanskje 4000 kr på Elkjøp på lanseringsuken, det er den ikke verdt i forhold til PS3. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg har ps3 selv og bruker den for tiden som blu-ray avspiller. Jeg kjøper nok resistance etter hvert (Ganske ironsik at det launch spillet med best reviews er et fps ikke sant ) og gleder meg til de store eksklusive spillene kommer til neste år. Om de ikke blir multi de også da. 8281520[/snapback] Hva snakker du om? RfoM har jo ikke akkurat det spillet med best reviews, har jo alderig fått noe serlig kritikk, ikke av det jeg har sett i allefal. Motorstorm derimot har jo bare fått gote reviews. Proow me wrong, men Motorstorm er det launch spillet med best omtale. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg har ps3 selv og bruker den for tiden som blu-ray avspiller. Jeg kjøper nok resistance etter hvert (Ganske ironsik at det launch spillet med best reviews er et fps ikke sant ) og gleder meg til de store eksklusive spillene kommer til neste år. Om de ikke blir multi de også da. 8281520[/snapback] Hva snakker du om? RfoM har jo ikke akkurat det spillet med best reviews, har jo alderig fått noe serlig kritikk, ikke av det jeg har sett i allefal. Motorstorm derimot har jo bare fått gote reviews. Proow me wrong, men Motorstorm er det launch spillet med best omtale. 8283081[/snapback] I følge Gamerankings har du feil: Motorstorm 83% Resistance 88% Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Norse360: Siden det faktisk er heller få på lista som er eksklusive så blir det feil å sette den opp uten å merke av hva som også kommer på PS3. Lenke til kommentar
A14 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 velg xbox 360!!!! etter første gangen jeg spilte xbox har jeg vert forelsket i den! har egentlig aldri likt playstation noe serlig... jeg er selv i full gang med og spare til xbox 360! men jeg trenger den egentlig ikke før 9 september eller noe (er det ikke da de slipper halo3) Du kan jo foresten ikke spille halo på playstation !!!!!!!! Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 velg xbox 360!!etter første gangen jeg spilte xbox har jeg vert forelsket i den! har egentlig aldri likt playstation noe serlig... jeg er selv i full gang med og spare til xbox 360! men jeg trenger den egentlig ikke før 9 september eller noe (er det ikke da de slipper halo3) Du kan jo foresten ikke spille halo på playstation !!!! 8283245[/snapback] Halo Sux Ballsweat Kanon argumentasjon på samme nivå.. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Ingen tvil, med den pakken elkjøp har på tilbud nå kjøp 360 og kos deg med den. Om en stund begynner de bra spillene å dukke opp på ps3, og du kan kjøpe den. Er du heldig har prisen da falt mye på ps3 og du har fått begge konsollene til dagens ps3 pris. Lenke til kommentar
A14 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) velg xbox 360!!etter første gangen jeg spilte xbox har jeg vert forelsket i den! har egentlig aldri likt playstation noe serlig... jeg er selv i full gang med og spare til xbox 360! men jeg trenger den egentlig ikke før 9 september eller noe (er det ikke da de slipper halo3) Du kan jo foresten ikke spille halo på playstation !! 8283245[/snapback] Halo Sux Ballsweat Kanon argumentasjon på samme nivå.. 8283281[/snapback] Har du stort behov for å fortelle dette til folk? tror du folk bryr seg om slike komentarer som du kommer med?? han spurte et spørsmål om hvilken konsoll han skulle velge, jeg tror heller han har lite nytte av slike komentarer!! du kan jo åpne din egen tråd dær alle dere folk uten liv kan skrive domme komentarer om innleg dere ikke liker, for jeg tror få andrer bryr seg med slike komentarer!! (det er en grunn til at jeg gidder å svare på en slik komentar, det er fordi jeg ser oftere og oftere at folk skriver slike komentarer! og at jeg kjeder meg litt akurat nå...) Endret 31. mars 2007 av A14 Lenke til kommentar
hean Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hva kommer egentlig 360 fra i XBx 360, er det liksom antall grader i en sirkel, i såfall, hva har det med XBox å gjøre? Når man tenker over det er jo navnet egentlig idiotisk, hihi Nei, klinger Playstation 3 mye bedre i mine ører Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Heilt klart, kjøp den konsollen med best navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå