Gå til innhold

xbox 360 eller ps3? :S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8279506[/snapback]

Hva kommer på PS3 i år som matcher det X360 har å by på i RPG, FPS, Racing og sport?

8279531[/snapback]

Det er mye, GT 5 kommer sikkert til vinteren, (Den beste bilspillet gjennom tidene) der kan man ikke si noe annet.

Men PS3 satser på spill som er underholdende og ikke sånne dårlige Xbox spill. Arfika er også et spill med potensiale. Også kommer Half-Life: Episode 2 på PS3. Devil May cry 4.

det kommer mange flere gode spill til PS3 i år en det og!

Lenke til kommentar
*snip*

Rett rundt hjørnet? Det betyr ikke at PS3 har masse underholding pr. idag. Jeg mener også at du tar feil om at PS3 vil leve lengst, tror du virkelig at det er nødvendig med Cell? Tror du at man må ha en Cell-prosessor for å spille Crysis på en datamaskin?

Eneste grunnen til at jeg kjøpte PS3 er MGS4 og Motorstorm. Jeg ble skuffet over Motorstorm. Så jeg spiller Xbox 360 til PS3 har noe morsomt.

8279629[/snapback]

Nå er jo dette en helt ny lansering. Ikke så veldig rart det ikke er all verdens spill. men det er faktisk nermere 30 spill ute på markedet for PS3 til dags dato. Bør være mer en nok fram til andre titler begynner og dukke opp i april, mai. Motorstorm, Rfom og ff12 er masse underholdning for meg i allefal. Ja jeg tror helt klart den vil leve lengst. Nei jeg tror ikke du trenger det på en data maskin, men vi snakker ikke om en maskin som du kan bytte hardware på anna hver måned. Vi snakker om en konsoll som er som den er, hvor det du kan skifte er en harddisk. Vi snakker om 360 vs PS3, grafikk kraften er ganske lik på begge (hårfint bedre på 360) men prossessor kraften går PS3s vei lange baner. Potensialet til 360 sier spill makere de annagelig nådde med GeoW. PS3 har akkurat startet.

Lenke til kommentar
Det er mye, GT 5 kommer sikkert til vinteren, (Den beste bilspillet gjennom tidene) der kan man ikke si noe annet.

Men PS3 satser på spill som er underholdende og ikke sånne dårlige Xbox spill. Arfika er også et spill med potensiale. Også kommer Half-Life: Episode 2 på PS3. Devil May cry 4.

det kommer mange flere gode spill til PS3 i år en det og!

8279643[/snapback]

Jeg kan si noe annet. Forza 2 virker for meg et langt bedre spill enn GT serien og mange er sikkert enig at Forza 2 blir årets bilspill

DMC 4 kommer til Xbox 360, samme med GTA 4. Det er kun få spill som MGS og FF serien som ikke er bekreftet til Xbox 360

Det er bra at flere spill blir multiplatform, slipper vi å kjøpe 2 konsoller for de som ikke har lyst

Endret av ohlala
Lenke til kommentar
Uten tvil Xbox360, flest og best spill....for å si det som en annen engang sa;

"Gears of war is just holding the ps3 down, halo3 is going to rape it"

8279669[/snapback]

Just another FPS, det spillet jeg ville sett mest frem til hadde jeg hatt 360 ville vert "Jetpack refuled" Der har du spill

Lenke til kommentar

Ville nok helt klart ha gått for X360 nå ja, PS3 har ikke noe å tilby pr i dag sammenlignet med X360.

Mange kommer til å hyle om motorstorm her, men selv om det er et pent og morsomt spill så har det alt for mange mangler til å nå helt opp.

Du får en jevngod maskin med ett veldig bra utvalg i spill til halve prisen. Personlig skjønner jeg ikke folk som faktisk kjøper PS3 i dag. Pr i dag leverer X360 penere grafikk enn PS3 også.

Gi PS3 1-2 år slik at den får opparbeidet seg noen gode titler, og slik at den kan komme på en forsvarlig pris.

Jeg gjorde det samme med X360, altså ventet ett år før jeg kjøpte den, og angrer ikke ett sekund, kommer sikkert til å kjøpe PS3 om ca et år også.

Kun kjøp PS3 hvis :

1. Du vil ha en billig Blu-ray spiller i dag.

2. Du er allergisk mot støy (X360 støyer mer enn PS3).

Lenke til kommentar
Snip

8279753[/snapback]

Sorry hvis jeg pirker alt for mye, men hva slags mangler tenker du på i Motorstorm. Eneste jeg savner der er Split screen, noe som utviklerne har nevnt kan komme i nermeste framtid...

8279770[/snapback]

Det mangler fler baner og flere spillmoduser f.eks. Et godt spill, men det har litt for lite innhold etter min mening.

Lenke til kommentar
Snip

8279753[/snapback]

Sorry hvis jeg pirker alt for mye, men hva slags mangler tenker du på i Motorstorm. Eneste jeg savner der er Split screen, noe som utviklerne har nevnt kan komme i nermeste framtid...

8279770[/snapback]

Personlig så synes jeg at blir singleplayer delen blir for tynn, skulle vært flere typer race, kunne også ønsket tweaking på biler, split screen som du nevner selv, flere tracks for å nevne noe.

Lenke til kommentar
Den eneste grunnen til å kjøpe ps3 fremfor 360 i dag er om du vil ha deg en blu-ray spiller.

8279448[/snapback]

110% FUD.. :roll: Ta deg et par runder Motorstorm før du whiner.. :w00t:

8279591[/snapback]

Fikk ikke tid, den ble ikke ferdig med å loade så Elkjøp måtte stengte!

Uten tvil Xbox360, flest og best spill....for å si det som en annen engang sa;

"Gears of war is just holding the ps3 down, halo3 is going to rape it"

8279669[/snapback]

Og der har vi den nye signaturen min

Lenke til kommentar
Snip

8279753[/snapback]

8279770[/snapback]

Personlig så synes jeg at blir singleplayer delen blir for tynn, skulle vært flere typer race, kunne også ønsket tweaking på biler, split screen som du nevner selv, flere tracks for å nevne noe.

8279802[/snapback]

Dere snakker om hva et burde ha vært og ikke hva det er.. :hmm: Er det slik at fordi at et spill en gang i tiden hadde ditt og datt så skal det bli standarden for fremtiden? Slik jeg ser det er det variasjon i massevis i dette spillet, og jeg koser meg gløgg ihjel med det, selv om jeg kjører drittelendig.

Motorstorm er forøvrig et one of a kind spill i denne generasjonen, og det har spilleglede i søkk og kav for de som er åpen for det.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Hadde gått for en PS3 om jeg hadde hatt penger. Problemet med PS3 er vel at ikke alle PS1 og PS2-spill funker perfekt, og at det kun er PS3-spill som er sonefrie. Har en modda PS2 selv, så da blir det egentlig ganske uaktuelt å kjøpe en PS3 da jeg ikke får spillt mine NTSC PS1 og PS2 spill. Nintendo Wii er jo ypperlig om du liker gamle klassikere fra SNES.

Lenke til kommentar
Eneste grunnen til at jeg kjøpte PS3 er MGS4 og Motorstorm. Jeg ble skuffet over Motorstorm.

8279629[/snapback]

Litt off topic dette, men hva er det konkret du egentlig er så skuffet over med Motorstorm?

8279697[/snapback]

skuffet over motorstorm jeg også,var veldig morsomt første halvtimen da.

Lenke til kommentar
Eneste grunnen til at jeg kjøpte PS3 er MGS4 og Motorstorm. Jeg ble skuffet over Motorstorm.

8279629[/snapback]

Litt off topic dette, men hva er det konkret du egentlig er så skuffet over med Motorstorm?

8279697[/snapback]

skuffet over motorstorm jeg også,var veldig morsomt første halvtimen da.

8279848[/snapback]

Hva er det som skuffer da? Jeg skjønner at det er de som er skuffet.. Men over hva?

Hva er det man forventet seg? Flightsim X?

Er ikke riktig å spamme denne tråden med dette, så jeg lager en ny tråd om skuffende Motorstorm:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=741283

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
-360 har nådd sitt potensiale med GeoW. Det sier ihvertfall Epic som utviklet spillet.

Samme personen sa også at GeoW ikke var mulig på PS3 pga den bare hadde halvparten så mye minne..

Unreal Engine 3 er på sett og vis en velsignelse og en forbannelse for Xbox360. Det muliggjorde at Xbox360 raskt fikk et spill med veldig pen grafikk, men det er ikke en motor som er skreddersydd for Xbox360 hardwaren.

Om man skal generalisere vil jeg si at prisen og spill bibloteket til Xbox360 gjør det til et klart bedre valg per i dag.

Lenke til kommentar
-360 har nådd sitt potensiale med GeoW. Det sier ihvertfall Epic som utviklet spillet.

Samme personen sa også at GeoW ikke var mulig på PS3 pga den bare hadde halvparten så mye minne..

8279874[/snapback]

Hehehe du må huske det at når disse folkene fra Epic uttaler seg "negativt" om 360 ved å si at GeOW er maks av hva den klarer så er dette selvsagt helt korrekt for sony-guttene her inne. Men når de samme folkene fra Epic sier at GeOW ikke er mulig på PS3 pga minne-arkitekturen til PS3 så har selvsagt Epic-folka plutselig ikke peiling lenger og alt er FUD etc etc.

Men selektiv hukommelse og utvelgelse er vel ganske så utbredt i konsollverden for tiden..

PS! Xbox live koster ca360kr hvis man betaler med visa-kort! Ikke 500kr eller mer som "alle" her skriver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...