Gjest UnsureGjest Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Valgte å gå uregistrert her, da jeg ikke vet hvem som faktisk går her inne, og kunne blitt en pinlig opplevelse. vel, her kommer det. Jeg er rett og slett forelsket i en jente, har vært det en god stund, og vet ikke hvor dette kommer til å ende, men problemet er, hun har akkurat vært sammen med en type. Det er vel snart 2 månder siden de gjorde det slutt, men det virker som hun ikke er over han ennå. Men, problemet er jo, hva vet jeg? Burde jeg kanskje prøve meg? Jeg vet at hun er veldig spesiell, og ikke akkurat er lett på tråden.. Jeg er faktisk redd for å prøve meg.. Hvordan skal jeg klare og hinte til at jeg liker henne? Jeg er ganske god venn med henne, og hun har pleid å snakke med meg, når det gjelder det gamle forholdet dems, og etter tidene gikk, fortalte hun om hvordan det var første gangen de hadde sex.. Jeg ble jo ikke akkurat glad for det, men det var jo de sitt valg. Det ble jo slutt, og jeg var der da de slo opp, og trøstet henne.. Men så, hvordan kan jeg rett og slett få henne til å like meg? Jeg har jo ikke akkurat dårlig selvtillit, og jeg sier ikke dette fordi jeg ikke har tro på meg selv, men jeg har ikke den heiteste kroppen, og har ikke det mest "komplette" utsende.. Så her må det ligge mesteparten i den mentale siden.. Hjelp og tips mottas med takk! Lenke til kommentar
okasin Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Gå rett på sak !! Jenter liker iallefall ikke gutter som "går rundt grøten".. En annen ting er at om du venter for lenge, så finner hun kanskje en annen,, og hvem blir såret da? ja.. det er deg det !! Så om du prøver deg nå, så kan du jo ikke få noe annet enn et nei (i værste fall), og det er jo ikke verdens undergang.. du har jo iallefall prøvet ! Det er verre å angre på noe enn ikke har gjort, enn noe man har gjort,, eller ? gjort er gjort, og elg er elg go fore it dude.. Lenke til kommentar
eLangedal Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Lykken snur. Endret 15. august 2008 av Niles Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Dersom hun snakker mye om eksen sin, og tydeligvis ikke er over han ville jeg råda deg til å ta det litt piano. Selvom det ikke er lett. Forøvrig er det vanskelig å få noen til å like den og den. Du får være hyggelig og prøve å sjarmere hun litt. Omgås hverandre. La hun bli kjent med deg. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jenter er mest sårbare etter dem har gått ut av et forhold, så hvis du får napp, så kan du ikke vite om du bare er en trøstepute eller ikke. Enig i det som sies over her, hvis hun snakker mye OM eksen eller andre gutter TIL deg, så er det vel bare å glemme henne. Lenke til kommentar
Lucifers-Angel Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 OBS, av egene erfaringer vet jeg at det er veldig lett og bare hoppe på det nesste å "beste" etter et forhods ende.. så pass deg, du kan virkelig brenne deg. men ellers enn det: si det som det er.si at du liker henne og har gjort det en stund nå lykke till Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 som tidligere nevnt er det lett å skli over i en tøsete periode når en kommer ut av et forhold så pass deg for at du ikke blir en toyboy Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Er jo over 2 månder siden han posta det, så tviler på han fortsatt tar imot råda.. Har nok bestemt seg for noe nåå Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Enig i det som sies over her, hvis hun snakker mye OM eksen eller andre gutter TIL deg, så er det vel bare å glemme henne.8847542[/snapback] Skjer det er det bare å legge det på is imo. Blir han nevnt for ofte, er det tydeligvis noe der enda. Synd, men sant. Sånt gir avsmak etter min mening uansett. Tror det er lettere å drite i noen om de fortsatt er tydelig stuck på eksen. Er jo over 2 månder siden han posta det, så tviler på han fortsatt tar imot råda.. Har nok bestemt seg for noe nåå 8849396[/snapback] Vet aldri. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Helt enig med deg, Aidskake.. Har selv en god venn som gjorde seg selv til offer på denne måten. Han fant en flott jente som han likte, og han likte henne, men han hadde en fæl uvane av å nevne sin "psycho-ex" litt for ofte. Sa det til han at han burde passe litt på å ikke nevne eksen for mye, men dette til ingen nytte. Heldigvis så viste deg seg at jenta egentlig ikke var noe å strebe etter uansett. Men likevel.. Tviler på at det hadde skjedd noe mer med tanke på at jenta reagerte ganske sterkt etter hver gang eksen ble nevnt. Kan jo selv også nevne at hører jeg noen jeg liker prate om eksen sin så blir jeg automatisk uinteressert. Det nytter bare ikke. Hvis folk ikke klarer å legge fortiden sin bak seg, så klarer ikke jeg å danne meg et bilde av vår framtid heller. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Min lignende situasjon: Har kjent henne siden barnehagen, gått i samme klasse som henne, og alltid vært venner med henne. Hun hinta smått til at hun var interessert, men la tyngden over på meg til å få noe til å skje, men jeg tok ikke hintet/turte å ta steget og fortelle henne det, og etter en liten diskusjon, hvor hun selvfølgelig hadde mensen samme dag, ble hun litt irritert, og braste ut med at hun hadde vært så forelsket i meg og alt det der, men at jeg bare var pinglete og redd for å ta steget. 1,5 år etter ble hun sammen med en kar, som liksom var *den neste på lista etter meg* Altså på grunn av at jeg lot sjangsen gå fra meg, ble hun sammen med noen andre, og her sitter jeg idag, og ergrer meg grønn over at jeg ikke la ann på henne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå