schoolbus1337 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 er det noen som vet om et barebone-kabinett med en skikkelig psu? trenger 36A MINST på 12v railsene.... den skal heller ikke lage støy, og hovedkortet skal kunne overklokke en e4300 til nærmere 3ghz. den må ha pciE, plass til cdrom og 2 hardisker... tror det var alt som trengs. tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hei, Jeg vet ikke helt om det stiller dine krav osv, men Shuttle har alltid produsert kvalitets PSUer, folk har altid snakket om hvor mye watt en PSU gir, selv har jeg aldri hatt problemer med å overklokke, dytte flere HDer og DVD brenner, oppgradert skjermkort på min gamle XPC SB51G (tror den er merket til 250w), nå har vel Shuttle endel nyere kabinetter som gir enda bedre enn det mitt gamle kabinett gjør. Men som sagt vet ikke om dette tilfredsstiller dine krav, vet ikke om noen barebone-PSU kan det? Frankie Lenke til kommentar
Bergtora Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg tror egentlig det er ganske dårlig med barebones som oppfyller de kravene. Alternativet er å gå for micro ATX-kabinett, og kjøpe strømforsyning og hovedkort separat. Som f.eks dette: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=37449 Lenke til kommentar
andylove Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Trådstarter vil komme til å bli skuffet om det MÅ være en ferdig bygd barebone. Jeg har selv hatt shuttle sitt siste verk til Intel (400W PSU), og det bråkte noe innmari. Veldig pent kasse og perfekt størrelse, men pga størrelsen er det en del kompromisser som må inngåes. Som sistemann nevnte her, gå heller for en barebone kabinett, som du kan bygge ut med standard ATX formater. Når det kommer til støy, har du litt av en utfordring forran deg Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Vil nok henge meg på resten av gjengen her som har hatt litt flere erfaringer med nyere modeller osv. Vel, man kan vel altids kjøpe en vannkjølt PSU? Frankie Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 hva skal du med mer en 430w på 12v etter? Lenke til kommentar
schoolbus1337 Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 hva skal du med mer en 430w på 12v etter? 8279622[/snapback] har for øyeblikket tenkt meg et 8800gts, etterhvert vil det bli 2. Lenke til kommentar
schoolbus1337 Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg tror egentlig det er ganske dårlig med barebones som oppfyller de kravene. Alternativet er å gå for micro ATX-kabinett, og kjøpe strømforsyning og hovedkort separat. Som f.eks dette: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=37449 8278989[/snapback] hvor mange whatt? mist sine psu'r er jo mer en godkjent for min del. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg tror det heller vil bli enklere å si HVA du har tenkt å stappe inn i barebone-maskinen. Se om andre har likedan oppsett som det du har tenkt for så å høre om det går fint for dem. Frankie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå