Gå til innhold

Erfaringer fra forum-treffet i Bergen!

Snorre

Anbefalte innlegg

Joda, men er ingen nattbusser der, og Bønes er en god fottur fra der jeg bor (Nattlandsfjellet). Ergo "gokk".

@ Billy Bob: Hadde vært artig det. Askøy er jo koselig sted det, pg grilling er fantastisk i sommermånedene. Svinekoteletter på grillen er :dribble: . Så hadde vært topp om vi fikk til noe slikt noe ja.

Snorre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nattbussen passerer huset til Silje kl 1, 2, 3 og 4.

8281900[/snapback]

Jaja, da skulle jeg kanskje vært med alikevel da. Kanskje greit at jeg ikke ble med når jeg tenker meg om. Var rimelig slapp, hadde spist lite og ble merkelig fort beruset av de to ølene jeg tok på Egon. Med seks halvlitere til i vesken vet jeg ikke hvordan jeg hadde endt opp dagen derpå.

Lenke til kommentar
Hva faen det var tjuetre drev med vil vi aldri vite.

8279458[/snapback]

Var eg ille?

Greit, så prøvde eg meg på TYSK ved bordet hvor de tyske folkene satt å spiste før vi fikk det.

og..., så ble eg unødvendig sur på servitøren.

og..., så skulle eg ikke drokke så mye FØR eg reiste til byn.

Men..., eg stod aldri å tisset MENS eg snakket i mobilen...

Og..., bilde eg tok var da faktisk fokusert (og ble faktisk BRUKT her!) og nogenlunde, selv om wh1te ikke ser så blid ut på det. hehe

Og, brukte faktisk bare ~300,- på byn og kom meg hem tidli. (Det er vel et lite pluss) hehe

Nå må dere ikke være så strenge mot meg, var jo en fiin solskinnsdag i Norges fineste by.. :-)

Alle blir vel fulle av og til. :blush:

Jeg har aldri vært så dårlig på jobb før.
Kjipt du måtte å jobbe dagen derpå. Føler med deg.
Lenke til kommentar
Oh yes it did. Synd at jeg akkurat nå befinner meg i Ølen, og jeg lovte Stefan og slette bildene, så de ligger i papirkurven hjemme i Bergen.

Så, let's just say it didn't happen, for jeg lovte Steffy å ikke legge dem ut :)

8288855[/snapback]

Nå skjønner jeg ingenting! Uavhengig av om vi sov sammen eller ikke, du hadde jo aldri greid å ta bilder av det, uten at vi merket det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...