Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Knis Super jobbing med bildene, Eplefe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Takktakk ^^ Nå var jo du ganske bra farget fra før, da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hva skjer med at jeg drikker på samtlige bilder? Vi er søte da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Du drikker ikke på det siste, da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Du drikker ikke på det siste, da. 8280538[/snapback] Nei, ikke på bildet fra imorges. Setter pris på at du dokumenterer hvordan jeg ser ut 2 minutter etter jeg står opp. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Yeah, well. Jeg tok bilder i natt og, av bordet og sånn, jeg la ikke ut hverken det eller bildet av deg og silje i vannsengen. Just be happy. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Holy crap, wh1te kunne vært tvillingbroren min. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hadde iallefall blitt et heit søskenpar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Kom på neste bergenstreff, så sammenlikner vi Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Holy crap, wh1te kunne vært tvillingbroren min. 8280636[/snapback] Jeg tenkte akkurat det samme. Så kos ut da. Synd Bergen er et stykke unna. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Kom på neste bergenstreff, så sammenlikner vi 8280731[/snapback] Skal prøve. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Holy crap, wh1te kunne vært tvillingbroren min. 8280636[/snapback] Ja Du bør sette igang slektsgransking fort som f.... Skal dere begge to til HW-Lan(eXp.) så må jeg hive ut begge to for å være sikker. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Koselige greier. Jeg gjorde lurt i fordufte ettersom jeg var på en stigende rus, noe som igjen ga en "herlig" dag på jobb idag. Takk for treffet, fikk gjerne ikke snakket med så mange, får ta det igjen. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Nei, sorry smårips. Jeg kjenner nok ingen av dem som jobber der, jeg bare synes det er så fantastisk herlig der, med digg mat, digg drikke og dgg service. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Ble litt skuffet av Billy Bob ettersom jeg trodde han skulle bli med videre. Når jeg tenker meg om så er det kanskje lurt at han gikk for jeg tror det hadde blitt et stort prosjekt for begge å stå opp i dag om vi hadde "tatt det rolig" på byen. Jeg kom i seng halv 4, så jeg sitter her med pils og poser under øynene, but it's all good. Sånn kjapt oppsummert så var Daniel full, Snorre og Rune øltørste, Kristin og Silje behagelige å høre på (tatt i betraktning at de er jenter og bergensere ) - jeg pleier egentlig snakke som en foss, men den jobben var allerede tatt. Stefan var seg selv lik og kompisen, som jeg ikke husker navnet på, var hyggelig og trøtt. Eplefe var blitzkåt og ChaosPredicted (jeg husker egentlig navnet tror jeg) var interessant, men ble plutselig borte. Skulle ønske jeg fikk snakket mer med Mathias, men Stefan ble for attention whore. Jeg ser forresten ikke slik ut som jeg gjør på full frontal-bildet, men det ble jo tatt av en lettere beruset tjuetre så... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg ser forresten ikke slik ut som jeg gjør på full frontal-bildet, men det ble jo tatt av en lettere beruset tjuetre så... 8281246[/snapback] Hadde det bare vært et bilde, så hadde det vært greit. Det var alle. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Vel vel, hadde vært artig å ha et nachspiel et sted som ikke ligger i gokk (for min del) også, men men. Vi må opplagt arrangere et treff til, kanskje en gang i løpet av sommermånendene. Grill-party hos noen hadde jo vært artig. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Ble litt skuffet av Billy Bob ettersom jeg trodde han skulle bli med videre. Når jeg tenker meg om så er det kanskje lurt at han gikk for jeg tror det hadde blitt et stort prosjekt for begge å stå opp i dag om vi hadde "tatt det rolig" på byen. Jeg kom i seng halv 4, så jeg sitter her med pils og poser under øynene, but it's all good. Sånn kjapt oppsummert så var Daniel full, Snorre og Rune øltørste, Kristin og Silje behagelige å høre på (tatt i betraktning at de er jenter og bergensere ) - jeg pleier egentlig snakke som en foss, men den jobben var allerede tatt. Stefan var seg selv lik og kompisen, som jeg ikke husker navnet på, var hyggelig og trøtt. Eplefe var blitzkåt og ChaosPredicted (jeg husker egentlig navnet tror jeg) var interessant, men ble plutselig borte. Skulle ønske jeg fikk snakket mer med Mathias, men Stefan ble for attention whore. Jeg ser forresten ikke slik ut som jeg gjør på full frontal-bildet, men det ble jo tatt av en lettere beruset tjuetre så... 8281246[/snapback] Jeg har aldri vært så dårlig på jobb før. Ikke det at jeg vil ha medlidenhet, det er min egen feil. Følte meg litt snytt da jeg så at de fleste var ferdig å spise, så følte vel jeg måtte ta det igjen på det flytende. *prøver å få nickene og irl-navnene til å komme overens* Forresten, angående det å bli med videre, jeg syns folk ble spredd for alle vinder når vi gikk, så hadde jeg ikke fått inntrykk av at kvelden var over, så kanskje. Hvis det blir en neste gang, så får jeg ordne meg "vanlig" arbeidsdag og fri dagen derpå, slik at jeg får vært med på hele løpet. Edit: @ orresnei: Bor jeg der jeg bor nå, er det mulighet for grillparty på terrassen/garasjen vår. Men det er på Askøy da. (verdens navle btw) Endret 31. mars 2007 av Billy Bob Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Vel vel, hadde vært artig å ha et nachspiel et sted som ikke ligger i gokk (for min del) også, men men. Vi må opplagt arrangere et treff til, kanskje en gang i løpet av sommermånendene. Grill-party hos noen hadde jo vært artig. 8281677[/snapback] Gokk = 10 min med buss fra byen :!: Oh well, grilling hadde vært koselig ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå