Gå til innhold

Erfaringer fra forum-treffet i Bergen!

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Ble litt skuffet av Billy Bob ettersom jeg trodde han skulle bli med videre. Når jeg tenker meg om så er det kanskje lurt at han gikk for jeg tror det hadde blitt et stort prosjekt for begge å stå opp i dag om vi hadde "tatt det rolig" på byen. Jeg kom i seng halv 4, så jeg sitter her med pils og poser under øynene, but it's all good.

Sånn kjapt oppsummert så var Daniel full, Snorre og Rune øltørste, Kristin og Silje behagelige å høre på (tatt i betraktning at de er jenter og bergensere :p) - jeg pleier egentlig snakke som en foss, men den jobben var allerede tatt. Stefan var seg selv lik og kompisen, som jeg ikke husker navnet på, var hyggelig og trøtt. Eplefe var blitzkåt og ChaosPredicted (jeg husker egentlig navnet tror jeg) var interessant, men ble plutselig borte.

Skulle ønske jeg fikk snakket mer med Mathias, men Stefan ble for attention whore.

Jeg ser forresten ikke slik ut som jeg gjør på full frontal-bildet, men det ble jo tatt av en lettere beruset tjuetre så... :ph34r:

Lenke til kommentar

Vel vel, hadde vært artig å ha et nachspiel et sted som ikke ligger i gokk (for min del) også, men men. Vi må opplagt arrangere et treff til, kanskje en gang i løpet av sommermånendene. Grill-party hos noen hadde jo vært artig.

Lenke til kommentar
Ble litt skuffet av Billy Bob ettersom jeg trodde han skulle bli med videre. Når jeg tenker meg om så er det kanskje lurt at han gikk for jeg tror det hadde blitt et stort prosjekt for begge å stå opp i dag om vi hadde "tatt det rolig" på byen. Jeg kom i seng halv 4, så jeg sitter her med pils og poser under øynene, but it's all good.

Sånn kjapt oppsummert så var Daniel full, Snorre og Rune øltørste, Kristin og Silje behagelige å høre på (tatt i betraktning at de er jenter og bergensere :p) - jeg pleier egentlig snakke som en foss, men den jobben var allerede tatt. Stefan var seg selv lik og kompisen, som jeg ikke husker navnet på, var hyggelig og trøtt. Eplefe var  blitzkåt og ChaosPredicted (jeg husker egentlig navnet tror jeg) var interessant, men ble plutselig borte.

Skulle ønske jeg fikk snakket mer med Mathias, men Stefan ble for attention whore.

Jeg ser forresten ikke slik ut som jeg gjør på full frontal-bildet, men det ble jo tatt av en lettere beruset tjuetre så... :ph34r:

8281246[/snapback]

Jeg har aldri vært så dårlig på jobb før. Ikke det at jeg vil ha medlidenhet, det er min egen feil. Følte meg litt snytt da jeg så at de fleste var ferdig å spise, så følte vel jeg måtte ta det igjen på det flytende.

*prøver å få nickene og irl-navnene til å komme overens*

Forresten, angående det å bli med videre, jeg syns folk ble spredd for alle vinder når vi gikk, så hadde jeg ikke fått inntrykk av at kvelden var over, så kanskje.

Hvis det blir en neste gang, så får jeg ordne meg "vanlig" arbeidsdag og fri dagen derpå, slik at jeg får vært med på hele løpet.

Edit: @ orresnei: Bor jeg der jeg bor nå, er det mulighet for grillparty på terrassen/garasjen vår. Men det er på Askøy da. (verdens navle btw)

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Vel vel, hadde vært artig å ha et nachspiel et sted som ikke ligger i gokk (for min del) også, men men. Vi må opplagt arrangere et treff til, kanskje en gang i løpet av sommermånendene. Grill-party hos noen hadde jo vært artig.

8281677[/snapback]

Gokk = 10 min med buss fra byen :!: Oh well, grilling hadde vært koselig ja :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...