Gå til innhold

Erfaringer fra forum-treffet i Bergen!

Snorre

Anbefalte innlegg

Da var nok et forumtreff i Bergen gjennomført. Selv greide jeg å komme meg gjennom det hele med litt av æren i behold. Hadde det ikke vært for de konstante påminnelsene fra blant annet Eplefe, Petronius, Smårips Eier og andre om min fyllekule på forrige treff hadde det vært enda bedre. Det ble tatt noen bilder på treffet som da ble holdt på Egon. Deler av forumfølget fortsatte treffet hos Silje, men av praktiske og økoinomiske hensyn hadde jeg ikke annledning til å bli med.

Så da er det åpent for tilbakemeldinger, bilder og annet fra de som var med på treffet. Dere utenforstående er velkommen til å kommentere, diskutere og komme med spørsmål. Dotten møtte desverre ikke opp, men jeg er sikker på at han har sine grunner. Håper han brukte tiden sin fornufrit og fortsatte på neste kapittel av krimmen sin.

Den opprinnelige tråden om plannlegging av treffet finner dere her.

Snorre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH
Da var nok et forumtreff i Bergen gjennomført. Selv greide jeg å komme meg gjennom det hele med litt av æren i behold. Hadde det ikke vært for de konstante påminnelsene fra blant annet Eplefe, Petronius, Smårips Eier og andre om min fyllekule på forrige treff hadde det vært enda bedre.

8277568[/snapback]

Konstante påminnelser faktisk. Jeg synes nå å huske at jeg (og Petronius og Eplefe for den saks skyld) snakket med ganske mange forskjellige på treffet, og ikke bare brukte tid på å plage deg :) Men men. Jeg hadde det i hvertfall veldig kjekt, og det var også veldig koselig oppe hos Silje etterpå.

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Dotten møtte desverre ikke opp, men jeg er sikker på at han har sine grunner.

8277568[/snapback]

Gratis alkohol og madammen som mente at jeg ikke burde rave rundt på byn i fylla (som ble resultat av gratis alkohol) gjorde at jeg ble sittende i Fyllingsdalen til rundt klokken ett før jeg kom meg avgårde. Men da var jeg trøtt og i dag har jeg bare ondt i hodet.

Men jeg skal nok ut flere dager denne påsken så regner med jeg skal få treffet på noen av sliterne her inne uansett. Krykker eller ingen krykker.

Lenke til kommentar

Egon? Også egon da. Der kastet dere vekk de pengene. Maten på egon er: Lite mettene, dyr for kvaliteten, bare grei nok i smak osv. Nei du, hadde dere valgt Stragiotti ville alle disse problemer vært løst, da hadde dere fått herlig sprø og superdigg mat til esn billig penge med god quality. På Egon får dere jo ikke skikkelig perikita en gang!

Lenke til kommentar

Haha, saluttknall, du er en røver du. Egon var kjempekoselig, ingenting som å sitte med Tiamin og wh1te med en mugge hver og slenge dritt om Dotten som aldri dukket opp. Satser på å treffe på fyren på byen, det er vel bare å se etter han som ligner på Jimmy i South Park.

Hva faen det var tjuetre drev med vil vi aldri vite.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Greit det Saluttknall, tror de fleste har skjønt at du elsker Stragiotti eller har foreldre som jobber der ellerno. Jeg hadde ikke noen problemer med maten servert i går. Men tydeligvis er du ikke fornøyd før vi flytter inn på Stragiotti hele gjengen. :) Får jeg 50% rabatt om jeg sier; "Saluttknall sendte meg"?

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar

Haha. Pics coming soon, folkens ^^

Nettopp kommet meg hjem og fått i meg kaffe etter å ha tilbragt natten hos Silje ^^

Veldig koselig å treffe dere alle.

Men Orresnei; Gjentatte påminnelser? Tror da virkelig at hver av oss nevnte det en gang, og vi prøvde bare å få i gang en samtale..

Lenke til kommentar

Bah, fuck dere. Jeg gjorde litt sånn standard photoshop, litt med lys og levels/kontraster og sånt.

perfekt hud og farge coming up xD

Historien om hw.no-kveld på Egon og hos Petronius:

DSC_0001copy.jpg

Her er bordet vårt på Egon, enkelte hadde nok tatt en øl for myei forveien, og følte seg så godt i siget at de fortsatte likegodt med en mugge øl!

DSC_0004copy.jpg

Vi bestilte oss mat og drikke i kassen, noen drakk øl, og to stykker drakk noe annet. :) (På bildet, Eplefe, Wh1te og Fisker)

DSC_0007copy.jpg

Fisker ble litt hard på.. øh. glasset utover kvelden. (Han passet ølen til Stefan pga. ettellerannet jeg ikke fikk med meg)

DSC_0015copy.jpg

Smårips eier og wh1te satt i hjørnet.

DSC_0017copy-1.jpg

ChaosPredicted, tiamin og SteffyPants satt og koste seg med mat og drikke. Vel. Drikke i hvert fall, Stefan.

DSC_0018copy.jpg

Og klokken gikk nesten fra oss. :p

DSC_0022copy-1.jpg

Vi opptok to bord, og switchet mellom hvilket som var "hovedbordet" etterhvert. :p

DSC_0027copy.jpg

Store deler av "gjengen" med forumnick ^^

Dagen derpå; Smårips eier, SteffyPants og jeg sov hos Petronius. Jeg fikk kledelige bilder som er høyst representative for de tre i ti-tiden i dag morges :)

DSC_0033copy.jpg

Kristincopy.jpg

Steffy.jpg

Jeg kan absolutt ikke klage på dette treffet. ^^

Ufattelig koselig :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...