Gjest Skjønner ikke Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hei! Tenkte jeg skulle prøve penispumpe og bestilte fra nytelse.no og det fungerte utmerket med levering og slikt. Problemet kommer i midlertid når jeg skal bruke den. Latex-åpningen er rett og slett for trang og nermest ikke mulig å komme inn i med mindre den er smurt med noe. Den klemmer i tilleg ubehagelig hardt hvis jeg larer å få presset den inn. Noen råd? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Dropp det. Funker ikke lell. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hei! Tenkte jeg skulle prøve penispumpe og bestilte fra nytelse.no og det fungerte utmerket med levering og slikt. Problemet kommer i midlertid når jeg skal bruke den. Latex-åpningen er rett og slett for trang og nermest ikke mulig å komme inn i med mindre den er smurt med noe. Den klemmer i tilleg ubehagelig hardt hvis jeg larer å få presset den inn. Noen råd? 8277552[/snapback] Du mÅ skaffe deg et nytt sylinder. Et med et større omkrets. Ikke pump hvis du føler ubehag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå