Blackster Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Heisann folkens jeg trenger litt hjelp... idag når jeg slo på pc'en så poppa opp en sånn feilmelding på system monitoren. feilen var at Vcore1 var over det som er default... den var på 1.73 default max er 1,03 jeg må ærlig innrømme dette skjønte jeg ikke mye av .. er det noen som her som kan enten forklarer meg littegranne om hva jeg skal gjøre eller om det er noe jeg burde gjøre.. eller har en link som jeg kan lete på.. jeg har en amdxp1700 på en MSI 266aRU jeg skjønneringentingen jeg :sad: Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Snålt. Jeg mente fast bestemt at VCore på XP prosessorene skulle ligge rett rundt 1,75 Lenke til kommentar
QTC Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Den 2002-12-15 13:26, skrev Blackster:Heisann folkensjeg trenger litt hjelp...idag når jeg slo på pc'en så poppa opp en sånn feilmelding på system monitoren.feilen var at Vcore1 var over det som er default...den var på 1.73 default max er 1,03jeg må ærlig innrømme dette skjønte jeg ikke mye av ..er det noen som her som kan enten forklarer meg littegranne om hva jeg skal gjøre eller om det er noe jeg burde gjøre..eller har en link som jeg kan lete på..jeg har en amdxp1700 på en MSI 266aRUjeg skjønneringentingen jeg :sad: Deault max på 1,03 ,, det stemmer ikke ,, v-coren er ca på 1,75 +- på XP cpuer... så 1,73 er jo helt kurant :smile: Min XP 1600+ er på 1,78 nå.. :smile: Så det er nok din deault max som er stilt feil... still den på max ca 1,85-1,95 så slepper du feilmeldingen :smile: foresten på asusprobe [monitoring] får jeg alarm vis det er 10% avik fra "default" [1,75] v-core på cpu... [ Denne Melding var redigert av: QTC på 2002-12-15 14:35 ] Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 Heisann Takk for svar, jeg så at mine søsken hadde vært på pc'en og skrudd ned på en eller annen måte denne....... sånn nå ligger alt riktig.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå