Axys Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Først vil jeg si at jeg har opplevd problemer med ram-brikkene mine, og har fått nye i dag etter negativ testing på mine gamle... Da jeg kommer hjem, måtte jeg bare kjøre test prog slik jeg gjorde med mine gamle brikker, og jammen fant jeg feil på nytt!! , men om denne testen er noe å henge seg opp i vet jeg ikke .. (Legger til at test prog jeg har tatt i bruk er; <UBCD4Win boot cd>) >>Dette er forøvrig det samme test-prog som min pc produsent tar i bruk... Så til det posten handler om.. Tenker jeg må gjøre noe med <direct x> ,men akkurat hva er jeg litt usikker på (Spill som er testet er: PAINKILLER..) Ifølge grafikk-kortet så har jeg directX 9.0 eller bedre, så skjønner ikke helt hva som er prob... Jeg veit at jeg har nyeste versjon av drivere, siden jeg bruker en side som kalles <<DRIVER-AGENT>>. Nå legger jeg ved 4 bilder.. Bilder av dagens ram-test, min maskinvare, directx/feil meld når jeg laster spill! Mulig jeg kommer med en rotete forklaring, men må bare søke litt hjelp, eller kanskje noen gode tips for alt rotet jeg opplever. Tusen takk for evt forslag Axys^^. Endret 30. mars 2007 av Axys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå