Gå til innhold

Thermaltake 400Watt PSU W/active PFC bra?

NeX

Anbefalte innlegg

netconnection selger denne til 400,-

Jeg er på jakt etter en svært stillegående psu, er denne noe bra eller skal jeg punge ut 695,- for ett

Enermax 350W Whisper Strømforsyning.

Nå har jeg et 370w lepont men synes det støyer litt for mye.

::NeX

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med normal. hvis du allerede har en psu fra før, og ønsker den mer stillegående, så ville jeg enten satt inn en noisekiller, eller byttet viften i den.

Jeg har satt inn en 12dB Papst i min, men en 14dB Enermax eller hvilken som helst annen stillegående vifte duger.

Lenke til kommentar

Normal: jeg vil ikke beskytte webshoppene mot klager og hindre folk i å dele evt. dårlige erfaringer, men nå er begeret fullt. Du får din aller siste advarsel (i en altfor lang rekke): kutt ut dissingen av Netconnection på dette forumet, ellers vil du bli permanent utestengt. Og da _mener_ jeg permanent! Saken mot Netconnection er avsluttet for lenge, lenge siden. Vi vil IKKE, gjentar IKKE, ha slike tilstander som det er på visse andre forum rundt om.

Det er tillatt å ytre sine meninger, men ditt korstog mot Netconnection skal stoppe nå. Dette gav jeg KLAR beskjed om når jeg tok meg av saken. Liker du ikke denne avgjørelsen, kan du finne deg et annet forum å spre søppel på. Forstått?

Dersom du handler hos dem - eller hvilken som helst annen webshop - og opplever dårlig service eller andre klanderverdige forhold, står du fritt til å dele dette med oss andre under "webshoperfaringer". Men til nå har du bedrevet et sant korstog mot Netconnection, og de fleste andres (og min) erfaring tilsier at det du driver med er tull.

Dette er mitt _aller_siste_ord_ i saken, og jeg forventer at du nå tar til vett. La Netconnection være, med mindre du som sagt får nye dårlige erfaringer med dem.

Over og ut.

(PS: ytterligere kommentering av denne saken vil føre til utestengning tvert - du kan evt. ta dette opp med meg via mail. Mail. Ikke forumet, ikke private meldinger. Mail. Du vet hvor du finner den.)

-moderator yummy-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...