Gå til innhold

Er Palm Vx verd noe?

Simen1

Anbefalte innlegg

Er en Palm Vx verd noe i dag? Evt, hvor lite?

Jeg fant en sånn i søpla i dag. Jeg har aldri brukt en PDA før, men synes den funker greit ved første prøving. Funksjonaliteten og lagringsplassen er ikke så mye å skryte av, men de enkle funksjonene som avtalebok, kalkulator, kalender, notatbok m.m. fungerer jo tålig bra så vidt jeg som nybegynner klarer å bedømme.

Er den noe å spare på eller hva sier dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713

Njet.

Det finnes selvsagt de som kan bruke disse, men i en verden hvor mobiltelefonen har blitt så avansert (med synkronisering mot epost og kalender) så ser jeg ikke noe stort poeng med disse lengre.

V serien er rimelig foreldet, og tar jeg ikke feil (og bildet på linken din stemmer) så er det sort/hvitt.

Jeg tror (og la meg få gjette) at du kan like den i en dag eller to - for så å la den ligge ubrukt etter dette.

Lenke til kommentar

Jeg får bruke en dag eller to på å finne det ut da. :)

Så kan det hende jeg gir den bort på bruktmarkedet senere. Evt. selge den for 50 kroner så jeg er sikker på at kjøperen virkelig har lyst på den og forhåpentligvis vil bruke den. (Det er jo dumt å gi den bort til en som sier ja til alt som er gratis, hvis det er en annen som har veldig lyst til å bruke den)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
(Det er jo dumt å gi den bort til en som sier ja til alt som er gratis, hvis det er en annen som har veldig lyst til å bruke den)

8277604[/snapback]

Har lagt merke til at det er mange slike "skrotnisser" der ute, som liker alt de kommer over (i en liten stund..).

(og det er jo forsåvidt fint, men det er så mye annet man kan bruke tiden på enn gammel teknologi..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...