Skogslik Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Noen som har peiling på hvor dem sleger endel Folke musikk? helst Norks instrumental folkemusikk. Lenke til kommentar
Jon71 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Denne gangen brukte de over en uke på å få pakket tre CDer, og det langt fra første gang ting som dette har hendt. De har enda ikke sendt de avgårde. Glint er lut lei. No more CDON. http://www.nylvi.com er også verdt å sjekke ut. Det er en ny markedsplass eksklusivt for vinyl startet av noen nordmenn i Berlin. Det er mulig å søke blant et stadig økende antall plater (3 millioner for øyeblikket), utforske kurerte samlinger og finne sjeldne samleobjekter. Siden har også en blogg med varierte musikk og vinylnyheter. Disclaimer: Er involvert i prosjeketet Endret 23. januar 2009 av Jon71 Lenke til kommentar
Thoraxxx Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Etter jeg så filmen "The Rosary Murders", har jeg alltid ønsket å få tak i tittellåta til sangen. Etter flere grundige søk på Google, kom jeg fram til denne informasjonen om sangen: "IN YOUR EYES" Recorded & Sung by Nancy Wood Composed by Bobby Laurel Lyrics by Bobby Laurel & Dennis Leahy Based on an adaptation of Brahms Third Symphony Problemet er at jeg ikke finner et nettsted hvor jeg kan kjøpe, eller laste ned sangen. Har sett flere Amazon annonser med albumet: http://www.amazon.com/Rosary-Murders-Don-S...y/dp/B00008FLXC, men synes det blir vanskelig å kjøpe gjennom Amazon. Er det noen som kan hjelpe meg? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hva er vanskelig med Amazon? Jeg regner med at det blir greiest å kjøpe fra utlandet uansett, hvis det var det som var aberet. Lenke til kommentar
Thoraxxx Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hva er vanskelig med Amazon? Jeg regner med at det blir greiest å kjøpe fra utlandet uansett, hvis det var det som var aberet.Jeg vet ikke hva de tar for shipping og sånt. Vil det bli dyrt? Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Regn med 50 kr i shipping fra Amazon. Hvis du bestiller for under 200 kr i slengen trenger du ikke betale mer en shipping og varens pris. Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Lurer på en sang som synges med en ganske mørsk manne stemme i. Den er så og si ganske kjent, er bare å komme på navnet på den..... tror den er 80/90 talls klassiker. Tror kanskje den har noe med love å gjør. Det er ikke Heaven, av DJ Sammy om noen trodde det. her er beskrivelsen: Now you close your eyes, now im thinking about u. eller noe i denne duren. I get nothing p.... of u.. husker ikke mer.. Vær så snill, hjelp? :o Er evt. en sang som må kjøpes på nette. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Er play.com er grei side å bestille fra, eller er det noe jeg heller burde ta? Orker ikke leite igjennom 100 sider for å finne best pris, er jo ikke mange dollarene som skiller som regel uansett Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 play.com er en fin side det. Kjøpt endel cder fra dem. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Har tenkt på å bestille en del cder nå, typ 10+. Hvor bør jeg bestille fra? Vet play.com operer med gratis frakt, men da risikerer jeg jo å måtte betale momsen. Momsgrensa går jo på 200 (?) noe som kan gjøre at jeg ikke sparer noe på å bestille fra utlandet. Bør jeg da heller satse på cdon? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Viss du bestiller 10 plater i en ordre, og hver koster 100kr så er det ingen problem. Dem sender allt hver for seg uansett. Endret 17. mars 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Trenger navnet / tittelen på en polsk sang, som gjerne ble brukt i konsentrasjonsleirene (Birkenau & Auschwitz..) Sangen kan også høres her ved å gå på siden: Hjelp noen? Hadde det vært heeeelt konge om noen visste dette!! Hadde vært helt rått om noen visste tittelen. Takker og bukker:) Trenger navnet / tittelen på en polsk sang, som gjerne ble brukt i konsentrasjonsleirene (Birkenau & Auschwitz..) Sangen kan også høres her ved å gå på siden: http://polentur.8m.com/ Hjelp noen? Hadde det vært heeeelt konge om noen visste dette!! Hadde vært helt rått om noen visste tittelen. Takker og bukker:) Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Den nye singelen fra Paperboys, lonesome traveler, er den snart ute for salg? På det store korslaget sa han at den nye skiva var ute på mandag om jeg ikke husker feil, men finner ikke noe. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 shop.happyhardcore.com nettbutikk som selger happy hardcore og liknande på vinyl Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 jeg bestilte 2 cd'er fra play.com den 2mai, og ennå har dem ikke kommer i postkassa mi! er det noen andre her som opplevd lignende? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ikke med cd'er, men bestillte en dvd på rundt samme tid og den har heller ikke kommet. Den kommer nok iløpet av måneden Play varierer noe voldsomt i leveringstid Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 jeg bestilte 2 cd'er fra play.com den 2mai, og ennå har dem ikke kommer i postkassa mi! er det noen andre her som opplevd lignende? Jepp. Jeg bestilte en DVD derfra den 23. februar og fikk den i posten 10. mars. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg hørte denne fengende jazzlåta i denne filmen på linken under, og fikk lyst på denne sangen på plate. http://www.youtube.com/watch?v=FVvey-cVfrw Jeg surfet litt rundt på google og kom fram til at jeg tror det er Ululation som spiller denne sangen. Men hvis det ikke det er det, si ifra. Men jeg går ut i fra at det er ululation, så jeg hadde tenkt å kjøpe denne plata, men den fins ikke nooooen steder. Er ikke sikker på hva den heter heller, men det er ingen butikker som har noe som heter ululation i det hele tatt. Jeg leste også på denne siden, http://www.stereosoundagency.com/blogs/bd/...etics-Magazine/ men jeg finner ikke ululation der heller. sad.gif Hjeeelp meg! Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Regn med 50 kr i shipping fra Amazon. Hvis du bestiller for under 200 kr i slengen trenger du ikke betale mer en shipping og varens pris. Det var da å ta hardt i. £ 1.14 per CD sist jeg bestilte fra Amazon.co.uk Her hører det med at Amazon.co.uk trekker fra VAT for så å legge til frakt. Play.com gjør ingen av delene. Min erfaring er at Play.com som regel er billigest på nyere listemusikk, mens Amazon.co.uk ofte "vinner" på litt eldre eller mer spesielt. Det eller meste er forøvrig i hus på under en uke. 50-lappen passer bedre om en tenker på amazon.com. $ 11.46 i frakt på de tre CDene jeg kjøpte i oktober. Lønner seg allikevel, når en får en total på $ 41.39. Amazon.com er selvfølgelig billigest på amerikansk musikk som ikke er høyt på listene i Europa. Og husk at det ikke er mva. på bøker. Sam Endret 19. mai 2009 av SamBell Lenke til kommentar
dunkelheit84 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har hatt samme erfaringer med CDON. Noen ganger bruker de bare opptil 3 dager fra bestillingen er sendt til pakken ligger i postkassa, mens andre ganger kan det ta flere uker. slenger meg å denne ja.bestilte nå stæsj fra cdon for nøyaktig 10 dager siden,og først idag pakker de varene! dreier seg om 4 filmer og en cd. mannskitbutikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå