Onyx Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Er det noen her som erfaring med CDuniverse.com? Tenkte jeg skulle bestille to album derifra. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Er det noen her som erfaring med CDuniverse.com? Tenkte jeg skulle bestille to album derifra. ja jeg har handla der en del ganger før. Det tar mellom 1-2 uker før varene ligger i postkassa, det er det eneste som er minus. edit: og at de ikke setter ned verdien på pakken sånn man kan sleppe tollen Endret 8. april 2008 av Ally 87 Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hmm, noen som kan gi et kjapt svar på hvilken norsk nettbutikk som har de billigste CD-ene? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Noen som vet om en butikke som selger de nye Metallica vinylene (deluxe ed. /45 rpm)? Vet at man kan handle via Metallica sin webshop, men frakta er jo like dyr som selve varen... Lenke til kommentar
kalli Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Orker ikke lese gjennom hele tråden... Så jeg bare spør Hvordan er det å bestille cd'er fra platekompaniet.no? Rask levering? Noen med gode\dårlige erfaringer? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Orker ikke lese gjennom hele tråden... Så jeg bare spør Hvordan er det å bestille cd'er fra platekompaniet.no? Rask levering? Noen med gode\dårlige erfaringer? Ingen som har noen erfaringer? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Her er tre erfaringer fra prisguiden, i alle fall: https://prisguiden.no/shop_review.php?sh...&act=review Lenke til kommentar
kalli Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Takker takker Da blir nok noen cd'er bestilt derfra snart Lenke til kommentar
dblthink Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hei, har tenkt å utnytte lav dollarkurs til å gjøre noen gode musikkjøp. Har bl.a. sett på relapse.com, der jeg har funnet flere godsaker. Noen som har erfaring med kjøp fra relapse? Hvor lang tid tar det vanligvis å få tilsendt varene? Alle innspill mottas med takk Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg kjøper mye fra relapse.com Varene kommer i posten alt etter hvor mye du bestiller, kjøper du 2 cd-er tar en uke, kjøper du 20-40 cd-er kan det ta opp til en måne. Lenke til kommentar
GrannyLover Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg har leita meg grønn etter de første skivene til Øystein Sunde. Kan ikke finne de noe sted. Noen som vet hvor jeg kan bestille dem? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Om trådstarter har mulighet til å legge inn mdt.co.uk hadde det vært fint. Ekstremt godt utvalg klassisk musikk til gode priser. Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hei, er det noen av nettbutikkene som også tilbyr at man spiller av musikken fra nettet? Det jeg ser for meg er en nettbutikk der man ved kjøp av et album eller singel får tilgang til å spille av sangen fra nettet + laste ned mp3 filen til pc'en. Dette hadde vært genialt for å få tilgang til en platesamling fra flere pc'er - slippe å drasse med seg filene på fysiske lagringsmedier. Finnes det noe slikt? mvh mag Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) På iTunes kan du høre lydklipp av alle sangene de har. Og du laster ned musikken på dataen. EDIT: Feil Endret 4. desember 2008 av Natrium Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kan legge til djtunes.com. Lenke til kommentar
Xinopay Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Flott guide som jeg skal se nærmere på, men jeg har bare en liten kommentar sånn til å begynne med: Om man kjøper musikk i iTunes, kan man velge å gå for "iTunes Plus"-formatet på mange utgivelser. Der er det høyere bitrate og ingen DRM. I enkelte tilfeller (sjeldent, men dog) får man også enkelte album billigere i Plus-formatet. Lenke til kommentar
Vek Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg har brukt www.gomusic.ru i flere år Glimmrende system der. Lenke til kommentar
KongeOdin Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Tenkte kanskje at det kunne være et poeng i å nevne www.2L.no. Divertimenti med Trondheimssolistene som er utgitt her har jo nettopp fått 3 grammy awards for første musikkutgivelse på Blueray(+SACD og cd). Dette er nok aktuelt dersom du har Blueray eller SACD spiller for å teste lydkvaliteten på anlegget. Hos meg ble det hvertfall super lyd. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Aquarius Records er uten tvil den beste nettbutikken for musikk! Selv om de ikke alltd har alt som er på nettsiden! Lenke til kommentar
Crossy Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Heisan Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne sangen? Pirate tribute Siden jeg ikke bor i UK får jeg ikke lov til å kjøpe sangen fra play.com... Crossy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå