Finzac Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg vil anbefale to nettbutikker jeg bruker endel og som jeg ikke har sett nevnt i denne tråden - mest metal-relatert: The Omega Order - nettbutikken til plateselskapet The End Records. Hyggelige priser, relativt rask levering og sendingene merkes som gaver med verdi av noen få dollars uansett hvor mye du bestiller så de slipper som regel gjennom tullen. Blue Collar Distro. Enda hyggeligere priser enn TOO, relativt rask levering, men litt mindre utvalg. Moms må påberegnes på dyrere bestillinger. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Takk! Da var de lagt til Lenke til kommentar
master air Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hei godt folk, er det noen som har erfaringer med smekkleysa? Lyst til aa kjoepe Sigur Ros - Von derfra. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg er på utkikk etter et gammelt band med navn Warhorse. Men jeg ser ikke til å kunne finne verken CD-er eller MP3 av dette bandet noe sted. Er det noen som kan hjelpe meg? Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Tenker du på noe som dette? Må minne om at piratvirksomhet ikke er tillatt å diskutere. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Takker for svar! Jeg skulle vært litt mer spesifikk tror jeg.. Vinyl fungerer nok dårlig tror jeg. Det beste hadde vært et sted jeg kunne få kjøpt og lastet ned som mp3. Men ser jo nå på denne tråden (som posten min ble flyttet til) at her er det mange gode tips som jeg kan sjekke på egenhånd! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Noen med erfaringer med å handle fra eBay og Amazon? Har lyst til å bestille 2 nye cd'er som kommer på 140 kr fra Amazon og en ny til 1$ fra half.com (del av eBay ikke sant, eller?) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Jeg har handlet en del hos Amazon og er ganske fornøyd. Du handler under 200,- (frakt telles ikke med som pris på vare hos tollvesenet), så da slipper du glatt toll. Har aldri hørt om half.com, men de få gangene jeg har handlet på eBay har vært vellykkede. Husk å se på selgers kredibilitet, tilbakemeldinger osv. Har 3000 gitt positive tilbakemeldinger, har du lite å frykte. Vær mer skeptisk til nye selgere uten noe særlig av positive tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hei, hei! Vet noen hvoe jeg kan kjøpe meg en Trollech plate? Bare norske eller engelske sider. Takk til den som svarer Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Vil ha hele sangen av gutta bak Samiid Ædnan, som jeg ser på som en klassiker innen Grand Prix. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Den er blant annet å få tak i på denne samle-CD-en: https://prisguiden.no/product.php?productId=86758 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Vet noen hvordan leveringstidene til amazon er? Lenke til kommentar
MindB Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) 7Digital tilbyr musikk i høy kvalitet i de fleste sjangere. Endret 23. desember 2007 av MindB Lenke til kommentar
noodles Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Vet noen hvordan leveringstidene til amazon er? Eg bestilte nokre plater der tidlegare i haust og då brukte dei nøyaktig to veker. EDIT: Amazon.com, altså. Amazon.co.uk veit eg ikkje noko om, men eg reknar med det står noko om internasjonale leveringstider på sidene deira. Mine rfaringar med andre britiske butikkar (bookdepository.co.uk og allposter.co.uk) er at det tek opp imot ei veke frå England. Endret 23. desember 2007 av noodles Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Har kjøpt noe musikk hos CDON. Er det i det hele tatt mulig å få overført musikken til mobil/mp3-spiller? Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg klarer bare ikke finne Tool plakater på nettet, og kommer aldri over en i byen. Noen som kan hjelpe meg? tenkte å pynte rommet litt.. Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg klarer bare ikke finne Tool plakater på nettet, og kommer aldri over en i byen. Noen som kan hjelpe meg? tenkte å pynte rommet litt.. Men pynter jo ikke rommet med Tool plakater da xD Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det får bli en smaksak. Kunne tenkt meg å bytte Tool plakater med noen Maiden plakater. Ikke så fine de heller akkurat, hehe. Klarer bare ikke finne det noen steder... Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Kanskje du kan spørre her om Tool-stæsj. Et googlesøk med tool posters, eller iron maiden posters vil gi deg noen treff. Endret 26. desember 2007 av glennandre Lenke til kommentar
Nipoe Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Noen som har tips til gode selgere av CD-er på eBay? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå