Cuneax Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Jeg må minne om: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. EDIT: Jeg fant noe informasjon: The promo cassette was the source for a bootleg-CD-R, which can be found on the collector's market. For now, this is the only way to obtain a copy of Newman's score, and that's too bad because Phenomenon is undoubtably one of his very best and most popular scores. Kilde: http://users.pandora.be/obelisk/tnc/ppromo.htm Den var ikke på eBay for øyeblikket. Endret 13. august 2007 av cun Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Er det ikke noen mulighet for oss under 18 å bestille fra CDON? Ikke oppkrav engang? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 elsker at play.com har 3-for-£10 tilbud. Anbefales! Lenke til kommentar
Monix Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg er på jakt etter ett Elvis album for pappan min Det heter "Almost in love" kom ut i 1970 tror jeg. Saken er at han har den på LP, men ønsker seg den på cd. Noen som vet om den er utgitt på cd, evnt. hvor jeg kan få tak i den? Mvh. Monix Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 (endret) De har den på CD her: http://www.amazon.co.uk/Almost-Love-Elvis-...88206236&sr=1-1 og http://www.play.com/Music/CD/4-/2786109/Al...ve/Product.html ______________________________________________________ Tråden har blitt litt oppdatert og samtidig slått sammen med "Hvor kan jeg finne en bestemt sang/album etc?" Grunnen til dette er fordi emnene de to trådene (denne og den nevnte) omhandlet var ganske like og fordi det er mest optimalt å samle alle slike forespørsler i én tråd (som attpåtil er sticky). Kom med tips og triks og ikke vær redde for å spørre om noe! Endret 27. august 2007 av cun Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Vet noen om det kommer toll på cder fra cdon.com, når bestillingen overstiger 200 kroner? Lenke til kommentar
per0 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hallo godtfolk! Horte viva la bands vol 2 her om dagen og falt pladask for vains of jenna sangen. Ma ha mere av disse! Men saken er at jeg ikke finner noen nettbutikker som har noe av dem, fant no pa amazon, men liker na best a bestille fra cdwow.. Om noen vet om noen steder jeg far kjopt cd fra dem, gjerne med enemy in me... sa rop ut! Boller og brus til de som hjelper Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Hei! Jeg kjønner at dette ikke er det riktige stedet får dette spørsmålet, men jeg fant ikke noe bedre sted Så det ville vært fint om en moderator hadde flyttet meg til riktig sted Alltså, er det noen som vet hvor jeg får kjøpt Subliritum (et Norsk band) Jeg har sett i mange nettbutikker og på google, men jeg kan ikke finne noe som helst, noen som vet noe, så vær så snill og post det her Tusen takk Endret 17. september 2007 av blomstkraft Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Kunne fått kjøpt albumet av meg hvis jeg hadde hatt det her... Hadde faktisk en signert versjon og. Beste var vel at den også var signert av stripperen de hadde med seg når de spilte i Oppdal. Ikke ett voldsomt bra band i min bok... Men d e kvar sin tykj. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 www.tigernet.no Sida til Platebutikken Tiger. Ganske så stor katalog fra diverse musikksjangre, med mest hovedvekt på punk og indie. Greie priser, noe lang leveringstid (varierer stort fra så kort som mulig til litt for lang tid) og mulighet til å be dem bestille ganske så rare plater fra de fleste labelsa i verden. Har også musikkfilmer, t-skjorter og bøker + annen accessories www.interpunk.com ganske så bra amerikansk nettbutikk som navnet tilsier, spesialiserer seg på punk, men her er det meste av indie og metal også. Har ikke bestilt noe derfra noen sinne, men folk som har gjort det er ihvertfall ikke misfornøyde! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Takk, da har jeg oppdatert tråden med disse nettbutikkene også Lenke til kommentar
tommyt Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hei Er det noen som har peiling på hvor man kan få tak i Sterk, Naken og Biltyvenes "Brenn lille venn"? Har letet rundt, men finner ikke skiva noen steder. Vil gjerne overraske samboeren med denne plata, da hennes har blitt ødelagt på en fest. Håper noen kan hjelpe. Hvis noen vil selge meg plata, gi lyd(: Mvh Tommyt Lenke til kommentar
SatanErHyggelig Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Fantastisk guide! Noen som vet om cdon har norske, orginale utgivelser, eller med svensk språk på, slik som på DVD-er? Endret 28. september 2007 av SatanErHyggelig Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Pleier ikke CD-er å bli gitt ut i temmelig internasjonalt format? Dvs det gjerne er samme språk/tekst på alle utgivelser i store deler av Europa og USA? Jeg veit at spesialversjoner gitt ut i andre land ofte kan være skrevet på f.eks. japansk, men aner ikke om det er noen "standard" for dette i platebransjen. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Vet noen om det kommer toll på CD-er fra cdon.com, når bestillingen overstiger 200 kroner? 9410213[/snapback] Så vidt jeg vet sender CDON.com fra Norge. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Det hender ofte at man f.eks. får svensk eller finsk omslag på DVD-er. Men som sagt, blir ikke CD-er gitt ut i mer "internasjonale" formater? Lenke til kommentar
SatanErHyggelig Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ja, det er nok det. Jeg tar sjansen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) CDON sender CDèr direkte til postkassa ikke sant? har gått 2 dager over "max leverings tid", begynner å bli litt gretten, har ikke hatt problemer med de før. Endret 2. oktober 2007 av NiXx Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 CDON sender CDèr direkte til postkassa ikke sant?har gått 2 dager over "max leverings tid", begynner å bli litt gretten, har ikke hatt problemer med de før. 9620581[/snapback] Sikkert pga ferieavvikling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå