Kjekssjokolade Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Har brukt denne guiden flere ganger til å komme meg inn på forskjellige sider, men jeg ahr ikke skrevet i den før, veldig fin guide! Det jeg lurer på, jeg har trålet sidene det linkes til, men det er få/ingen som selger EP'er og singler. Jeg er ute etter EP'er, men finner ikke noe særlig, noen som kan hjelpe meg her? Forskjellige bands Ep'er jeg er ute etter, "nåtids artister", Madrugada, Paal Flaata, etc. Lenke til kommentar
scorcho Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 noen som vet hvor en kan få ta i denne oppsetningen på cd eller mp3 .. etc etc ?? Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Prøvd Rekyl Vinyl? Brilliant norsk nettsjappe som spesialiserer seg på vinyl, og har gode priser. Anbefales. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 noen som vet hvor en kan få ta i denne oppsetningen på cd eller mp3 .. etc etc ?? 9088245[/snapback] Du vil ha lydboken? Selve fortellingen? 1 en eller 2? Er det viktig at det er Arne Lindter Næss? Lenke til kommentar
scorcho Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 det er viktig at det er hentet fra arne lindter næss sin aker brygge oppsetningen med de orginale skuespillerne (tom sterri som baloo osv) Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 det er viktig at det er hentet fra arne lindter næss sin aker brygge oppsetningen med de orginale skuespillerne (tom sterri som baloo osv) 9089413[/snapback] Aj. Skjønner. Da var det ikke de jeg hadde Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Play er en nettbutikk med greit utvalg. Butikken opererer med priser som er inkl. frakt så vidt jeg forstår. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 BeatPort.com Audiojelly Begge for elektronisk musikk, EDM ( Electronic Dance Music - (House/Trance/Techno/Chillout m.m) ) Lenke til kommentar
1915 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Kompis av meg sa han hørte en sang med hellbillies - telenor heter sangen. men så vil han at jeg måtte høre den så finner jeg ikke den på nette. noen som vet hvor jeg finner den ? må ha må ha Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Kjøpe cden til hellbillies? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Kjøpe cden til hellbillies? 9142327[/snapback] hva heter cdn? og ei plater koster jo 200 kr :S Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Tenker du på låta Teleterror? Den er på dette albumet. Koster mindre enn 200 også. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Sangen er ny, og heter 'Hallo Telenor'. Ligger på spilleren på MySpace-profilen deres; http://www.myspace.com/hellbillies Artig at folk hører på lokale helter. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Sangen er ny, og heter 'Hallo Telenor'. Ligger på spilleren på MySpace-profilen deres; http://www.myspace.com/hellbillies Artig at folk hører på lokale helter. 9142475[/snapback] takk Lenke til kommentar
trra Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Har en kasset av Roger whittaker-all of my life, men finner den ikke på CD, noen som har noen tips? Endret 26. juli 2007 av trra Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Ifølge Foo Fighters' hjemmeside er det gitt ut i hvert fall 4 versjoner av CDen One By One, en av disse er en norsk versjon som inneholder en bonus-CD med opptak fra en konsert i Oslo Spektrum i tillegg til låtene som er spilt inn i studio. Jeg har lett og lett, spurt i alle platebutikker i nærheten og sjekka internett, men jeg finner den ikke noe sted! Er det mulig at den rett og slett ikke finnes lenger, eller går det fortsatt ann å få tak i den - i så fall hvordan? Håper på svar. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Hei! Kan det være denne? http://cgi.ebay.com/FOO-FIGHTERS-ONE-BY-ON...VQQcmdZViewItem Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Nope... Men takk for svar. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Har du prøvd å sende e-post til Foo Fighters offisielle nettsted, da? Kanskje de veit noe. Eller selskapet som trykket CD-en. Lenke til kommentar
Nitah Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hei! Er det noen her som har sangen Earth and Trees fra filmen Phenomenon (med John Travolta som George Malley)? Jeg får ikke tak i denne sangen på Lime Wire Pro. Noen andre forslag til hvor jeg kan finne den? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå