Programvare Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Det kunne jo vært slik at hvis en person har en sang på data'n som en person leter etter, så kan han sende den på PM. Det bør kanskje stå i førstepost 8843264[/snapback] Så lenge det er kopibeskyttet materiale, er ikke denslags tillatt å snakke om på forumet, dessverre. 8843288[/snapback] Ok, jeg forstår. Tenkte ikke over det med en gang Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=781107&hl= Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg siterer meg fra bloggen min. Hvordan finne ut navnet på en sang/artist:Google kan hjelpe deg på mange måter her. Om du bare husker en eller flere strofe kan du skrive som dette her: "two lost souls swimming in a fish bowl" Det første svaret jeg får da er "Wish You Were Here - Wish You Were Here Lyrics - Pink Floyd Lyrics." Sangen er altså Wish You Were Here av Pink Floyd. Om du får veldig mange gale treff kan du legge til ordet 'lyrics'. "its not unusual" lyrics Gir mer riktigere resultarer for meg enn "its not unusual" Dessuten begynner jeg å få sansen for iTunes Store for å finne sanger. Lett å høre små klipp også. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg tror du har posta i feil tråd... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Posten til Tomat-Ulf skulle vel vært her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=780891 Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i "Ingen fest uten skinnvest" av The Trusefukters? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Play.com har genialt tilbud på progrock/-metal nå. http://www.play.com/Music/CD/3-/4154/2-/Pr...=artist&cpage=4 Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Må nevne: www.gemm.com masse nytt og gammelt fra forskjellige små og store selgere. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Noen som veit hvor jeg kan få tak i Vreeswijk - Turistens klagan Morsom sang. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Er det noen som har erfaring med cdconnection.com? Bare fikk litt dårlig førsteinntrykk siden de har litt simpel layout. Regner med det er trygt å handle der, men hadde vært fint om noen som hadde prøvd det kom med sin erfaring Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 noen som vet om noen bra nettbutikker med godt utvalg av post-rock? Lenke til kommentar
friskies Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Noen som har en mp3 av låta "jalla hit"? Det var en tullelåt jeg og en kompis lagde for ca 7 år siden og la ut på nettet, men nå er det ingen av oss som har den lengre Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 http://last.fm fungerer bra om en er usikker på sangnavn. :-) Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hei, Trenger litt hjelp Jeg gifter meg førstkommende lørdag og vi fant ut vi ønsket 3 nøtter til askepott sangen som brudevals sang. Men, denne er fryktelig vanskelig og finne på nettet. Har noen en ide over hvordan og hvor jeg kan finne den ?? Som dere forstår har jeg etter hvert litt dårlig tid på meg Har litt info om den da (Sang og video)Regi: Vaclav Vorlicek Originaltittel: ("Tři oříšky pro Popelku") Alt hjelp mottas med meget stor takk Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Heisann.. For dere som har sett filmen "Walk the Line" så er dere sikkert kjent med live versjonen av walk the line som Jaquin Phoenix spiller hvor det er ganske lang intro med bass og trommer før han begynner å synge selve sangen. Problemet er at jeg får ikke tak i akkurat denne versjonen av sangen som er i filmen.. Noen som har den eller vet hvor jeg får tak i den? Når vi først er i gang : Eye of the tiger fra Rocky 3 .. Der han trener med Apollo, ingen som synger men kun melodien som spilles, (Aucoustic ? ) Hvor får man tak i sånt ? Satt veldig pris på om noen vet dette Mvh Preben Endret 8. juli 2007 av Kurt P Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Hvor kan jeg finne spill musikk til Stepmania? EDIT: jeg har søkt på google men finner ikke noe Endret 10. juli 2007 av mastergamer Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Bandet heter "cardemar" og er noe hybrid chillout electronica jazz. Jeg har prøvt å finne men ser dårlig ut, hvis noen skulle via andre metoder finne fram, hadde jeg satt pris på det. det vistnok cardamar. måtte kjøpe fra itunes, dermed kan jeg kun spille den fra pcen, noe så trist. Endret 12. juli 2007 av pizzafordi Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Regner med at det er folk som har erfaring med norske Aftermath. Hvordan er de? Leverer de kjapt? Kan en regne med at de har ting inne som de ikke har bilde av eller er de produktene å regne som utsolgte? (Opplevde med CDON at alt jeg bestilte som ikke var bilde var ting de ikke hadde, fikk refund da...) EDIT: Nevermind, fant svar elsewhere. =) Endret 16. juli 2007 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå