svinepelz Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Play har altid vert slikt. Man får ting fra 1 uke til 4 uker. Handler man fra play må man tenke over dette. Fine priser på endel ting der, så blir ofte brukt til plater her. For meg var play alltid raskt. Those were the days Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Viste ikke hvor jeg skal skrive det men trur dere denne kommer til norge ? Amazon http://www.a-ha-live.com/ Endret 20. november 2009 av spetwols Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Har opplevd Play som litt småtrege de siste bestillingene nå, jeg og, men det er ikke så alt for lenge siden (~2 uker?) at det var post strike i UK, så det kan hende at de akkurat nå fortsatt kommer seg etter den. Vet ikke om Jersey ble rammet, da. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Fikk i dag en plate som ble sendt den 19. Må være det raskeste eg har opplevd fra dem til nå! Lenke til kommentar
kirkul Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei Har et spørsmål til dere som kjøper cd'er fra play.com. Får dere cdene forseglet? Har fått to cd'er fra play og disse var ikke forseglet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Noen ganger er dem, men ikkje altid. Lenke til kommentar
jackoksen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Et meget bra og framtidsrettet palteselskap som har spesialisert seg på metal og pønk. Betal så mye du vil eller ingenting for nedlastningene dine: http://www.moshpittragedy.com/ Sjekk ut de norske bandene de har; ESKATOL og LIVSTID. Lenke til kommentar
Arti-Ravnos Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Er det noen her som har erfaring med eil.com? Fant mange cd der som jeg ikke finner andre steder, men jeg er ikke sikker på om det er trygt å handle der. Hadde vært fint om noen kunne gi en kommentar om siden... EDIT: Kjøpte en CD fra eil.com, så jeg tenkte jeg kunne dele erfaringen med andre. For å kjøpe via eil.com må du opprette en konto på siden deres. De tar frakt for varene, men totalkostnaden (pris + frakt) skal komme opp i handlevognen din før du bekrefter bestillingen. Det er mulig å betale gjennom en amazon-konto, og det var det jeg gjorde. Fikk produktet etter omtrent en uke og alt gikk greit. Jeg kan ikke garantere at du som leser dette blir fornøyd hvis du skulle kjøpe fra disse, men for meg gikk det altså greit. PS! Eil.com sender ut ganske mange mail med forslag til produkter basert på dine tidligere kjøp. Dette skal gå an å slå av så vidt jeg vet (trykk på link i mail). Du trenger en mailadresse for å bekrefte/betale (iallefall dersom du skal handle via din amazon-konto). Endret 27. februar 2010 av Arti-Ravnos Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Er det noen nettbutikker som tilbyr nedlasting av ukomprimerte lydfiler, jeg tenker da for eksempel på ukomprimerte wav-filer. CD-plater blir det så mye rot av, så jeg foretrekker å laste ned den musikken jeg kjøper fra nettbutikken, men jeg vil helst ha noe bedre lydformat enn mp3 og annet komprimert tull. Endret 21. mars 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Er det noen nettbutikker som tilbyr nedlasting av ukomprimerte lydfiler, jeg tenker da for eksempel på ukomprimerte wav-filer. CD-plater blir det så mye rot av, så jeg foretrekker å laste ned den musikken jeg kjøper fra nettbutikken, men jeg vil helst ha noe bedre lydformat enn mp3 og annet komprimert tull. Tror nok ikke du finner noen med wav-filer, men FLAC er også ukomprimert og ganske vanlig i flere nettbutikker. Lenke til kommentar
valbis Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Spesialering www.nordicmission.net - ..Christian & Positive rock and metal webshop located in Norway.. Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 http://www.cdjungle.com/ Denne funka ikke for meg i dag, mulig det er midlertidig nede, men ellers bør den fjernes fra lista (ligger under generelle utenlandske butikker). Lurer også på om noen veit om en side med Kingston Wall til ålreit pris. De hadde alle platene på cdon.no før, men hadde ganske mange bestillinger ute akkurat da, så tenkte jeg skulle roe meg ned med pengebruken. Det resulterte bare i at de to siste (som jeg er mest interresert i) nå er utsolgt. Og siden de ikke er blant de mest kjente artistene og generelt sett er vanskelige å få tak i er jeg redd for at de ikke skal komme inn igjen... Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Hei. Har nylig fått øynene opp for Luc Arbobast, og ønsker å støtte denne artisten ved å kjøpe (i første omgang) en cd. Problemet er, at jeg finner ikke en nettbutikk som har noen av cd'ene hans og tviler dermed sterkt på at jeg kommer til å finne noe i en fysisk butikk her i området. Er det sånn at cd'ene hans ikke selges via butikk, slik at jeg må kontakte ham for å få kjøpt en lovlig kopi? Her er en liten smakebit som bør fortelle deg litt om hva slags type artist det er snakk om: http://www.youtube.com/watch?v=DuT2U3CjXYA Hint: Du bør vente til 0:55 før du mener du har fått et intrykk av artisten Edit: Skriveleif. Bør jeg lage en ny tråd om dette istedenfor, btw? Endret 31. juli 2010 av Kallileo Lenke til kommentar
Vittesse43 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hei Sjekk ut dennenye låta fra Rap-Gruppa carma! (Vet at detteikke er det perfekte stedet å poste dette, men trenger å bli mer kjent! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Har brukt iTunes nå til å laste ned rundt 30 albumer og singler/enkeltsanger (altså ca. 30 kjøp). Mest på grunn av enkeltheten. Er det andre som er like god på dette? Amazon.com f.eks? Ulempen med iTunes er 256 kbits AAC-filer - jeg må konvertere disse om jeg skal ha det på en annen spiller enn iPod. Er også på jakt etter musikk med høy bitrate/samplingsfrekvens, CD-kvalitet eller bedre. Gjerne klassisk. Noen anbefalinger her? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hmm, ingen svar? Uansett, fikk denne meldingen når jeg prøvde meg på Amazon.com (og tilsvarende på Amazon.co.uk): We are sorry... We could not process your order. The sale of MP3 Downloads is currently available only to US customers located in the 48 contiguous states, Alaska, Hawaii, and the District of Columbia. We apologize for any inconvenience this may have caused you. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Trenger hjelp til å finne en bestemt sang i mp3- eller annet digitalt format (Gratis eller kjøp, samme for meg). Å rippe den fra youtube er uaktuelt pga. lydkvaliteten. Sangen jeg leter etter er en remix av Hige Driver (japansk artist) sin sang kalt マイティボンジャック. Her er en den (Hige Driver); Men det er altså jeg leter etter. Har i tillegg vanskeligheter med å finne ut nøyaktig HVEM som har remixet den. Tusen takk for eventuell hjelp! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Bare jeg som ikke klarer lage bruker på play.com? Skriver inne adressen min "ettellerannetvn. 16", og får opp melding som det står "The address can only contain letters, numbers and punctuation." Er det bare jeg som får feil på det her? Eller er det noe feil med play.com nå? Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Har du æ, ø eller å i adressen din? Jeg hadde et lignende problem som løste seg da jeg byttet ut en ø med en o. Edit: La nettopp merke til alderen på siste post... Ignorer gjerne dette innlegget hvis problemstillingen ikke er relevant lenger. Endret 7. januar 2011 av Era Vulgaris Lenke til kommentar
MaxGrusom Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Noen som har erfaring med www.mp3mixx.com, blitt noe paranoid ved netthandel......... De har en sær skive som jeg kan laste ned for 0,15$ mot 7£ på ammazon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå