Stephen Colbert Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Det dere trenger er Van Halen på gitar, men da trenger dere en fet video, men for å få en fet video trenger dere Van Halen Noen som husker den? Uansett; nytt navn: Überkuk Übercunt Übershit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) "We would be famous years ago if Bjørnar didnt suck at playing the guitar." Dessverre så spiller ikke Bjørnar gitar! Endret 3. april 2007 av Slettet-xZFMnIz6 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 "We would be famous years ago if Bjørnar didnt suck at playing the guitar." Dessverre så spiller ikke Bjørnar gitar! 8300965[/snapback] Tsk tsk. Bagateller. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg spiller også i et band som trenger et navn. Vi spiller også rock, så hvis jeg kommer på noe bra tror jeg det først og fremst går til mitt eget band xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hey, dette er min tråd!! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 http://www.homestarrunner.com/sbemail16.html Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Det er lett å lage navn. Bare ta en setning... Ta en setning Taensetning Taensening Tansening Dansering? Nei huff. Dårlig forsøk. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Det har du rett i detharduretti detharuetti dearutti Derunti! (betyr ingenting) (uttales engelsk) Endret 5. april 2007 av Valkyria Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Lest Pondus? 8297477[/snapback] Såklart. 8297780[/snapback] hehe, var noko kjent med det der ja Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg spiller også i et band som trenger et navn. Vi spiller også rock, så hvis jeg kommer på noe bra tror jeg det først og fremst går til mitt eget band xD 8309916[/snapback] Jokke og Valentinerene? Rockulf og jokkerene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg spiller også i et band som trenger et navn. Vi spiller også rock, så hvis jeg kommer på noe bra tror jeg det først og fremst går til mitt eget band xD 8309916[/snapback] Ulf og Jokkerne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå