Uxzuigal Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 C&C Tiberium Wars mister connection til C&C3 Online serveren hele tiden, logger inn, går i lobby, så blir jeg kastet tilbake til main menu med beskjed om at det var en feil og jeg ble disconnected av den grunn. Dette skjer hele tiden, var heldig i dag på morgenen da jeg fikk spilt et game før det bestemte seg for å klikke igjen. Noen som har samme problem, evt. en løsning? - - - Virker som de få gangene jeg faktisk kjøper spill så får jeg bare dritt, utrolig irriterende. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Har nesten det samme.. bortsett fra at min rett og slett klikker og hopper tilbake til windows.. :\ Håper de kommer med en patch som fikser online problemene. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Har nesten det samme. Spillet henger seg og jeg går amok og vurderer sprenge meg selv i luften inne i EA Games' hovedkvarter. Endret 30. mars 2007 av Meldarion Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Samme som Tidus2k4 her. Småstabilt nå, men hele online-systemet virker like stabilt som blått tiberium. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jepp, det var problemer med dette. Det har nå kommet ut en patch, v 1.02 som skal fikse dette. Kan ikke akkurat si det har gjort det til meg; spillet klikker og windows kommer opp med feilmeldinga "[]..har et problem og må lukkes". Rekner med vi må vente litt før alt blir stabilt. Imens koser jeg meg med skirmish-spill og GDI-mission. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Forbanna dritt. Jeg hater dette så sinnsykt. Jeg har betalt og forlanger at ting skal fungere. PCen min er MER enn god nok for dette spillet. Linja mi er fra Nord-Korea... At de faktisk ikke klarer å få en stusselig online-del til å virker er for meg uforståelig. De beviste jo i BF: Vietnam og BF:2 at ting tar tid. Tar dette like lang tid, kjøper jeg ikke flere EA-spill. Endret 30. mars 2007 av Meldarion Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 har aldri hatt de problemene. eneste jeg har merket er at den er litt kresen på linja bare har spilt en del i går og i dag online. synes hele plassen kryr med tyskere jo.... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Perfekt, nå får jeg Direct3D Crash etter at jeg oppdaterte til de ANBEFALTE driverne på websiden deres, strålende. Får lyst til å kjøpe flere spill nå som de 3 siste har vært så buggete at de knapt var spillbare!! Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Perfekt, nå får jeg Direct3D Crash etter at jeg oppdaterte til de ANBEFALTE driverne på websiden deres, strålende. Får lyst til å kjøpe flere spill nå som de 3 siste har vært så buggete at de knapt var spillbare!! 8278361[/snapback] tja.. bf2/ bf 2142 har blitt ok etter flere pathcer.. jeg synes c&c3 er kjempe bra i single player og mp kommer seg.. hvilke andre spill har man fått 2 patcher etter 48 timer?!?!??! synes det er bedre att vi får spillet nå enn att de skulle brukt 6 måneder til for og polere bort alle bugs for så og slippe det.. men når sant skal sies er kanskje warfront turning point hakket bedre, men ingen har hørt om det og ingen spiller det online... spill som er kommet ut i de siste årene og har vært mye værre ved release; gothic3, age of pirates, comany of heroes, nwn2, the guild 2 etc etc... Endret 30. mars 2007 av alleibruk Lenke til kommentar
jurg Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Perfekt, nå får jeg Direct3D Crash etter at jeg oppdaterte til de ANBEFALTE driverne på websiden deres, strålende. Får lyst til å kjøpe flere spill nå som de 3 siste har vært så buggete at de knapt var spillbare!! 8278361[/snapback] tja.. bf2/ bf 2142 har blitt ok etter flere pathcer.. jeg synes c&c3 er kjempe bra i single player og mp kommer seg.. hvilke andre spill har man fått 2 patcher etter 48 timer?!?!??! synes det er bedre att vi får spillet nå enn att de skulle brukt 6 måneder til for og polere bort alle bugs for så og slippe det.. men når sant skal sies er kanskje warfront turning point hakket bedre, men ingen har hørt om det og ingen spiller det online... spill som er kommet ut i de siste årene og har vært mye værre ved release; gothic3, age of pirates, comany of heroes, nwn2, the guild 2 etc etc... 8278399[/snapback] Hvilke andre spill har trengt to patcher innen 48 timer for å fungere slik det skulle OOTB? Likte spesielt bugen med at EAs egne online registreringsgreie (som er eneste måten å registrere spillet til din egen konto på, kan ikke gjøre det på den vanlige måte) segfaulter som bare f fordi driten bruker flash. Etter min første install nektet autorun å godta at spillet var installert, avinstalleren hang seg og til slutt gav jeg opp og formatterte hele driten. EA <3 Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 En dev i onlinechatten (akkurat dét er faktisk ganske kult at de gidder) sa de hadde planlagt å slippe 1.03 idag (men at de ikke rakk osv). Klart, de skal ha for at de jobber for å fikse feila sine, men når de trenger tre patcher på fem dager, da sier det seg selv at det lukter litt pusha for å rekke deadline her. Kan ikke hatt så veldig mye testing av verken retail-versjon eller patcha versjoner, for disse patchene fikser jo ingen verdens ting. Det vil si, de blir jo pent nødt til å sørge for at de gjør det nå, før spillet får rykte på seg for å være elendig på det de sikter mest på å gjennomføre. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Er en del feil i spillet, og ja det å få to patcher på 48 timer er både en god å dårlig ting. Men teamet står på vertfall så forhåpentligvis har dette spillet en fin fremtid. En ting jeg fant ut, som ga meg en del små problemer, var å kjøre xfire og c&c3 samtidig. Men nå sitter jeg på vista så det kan også være en av grunnene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå