birbar Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Har nettopp satt inn en gammel harddisk, med data som jeg ønsker å ta frem. Problemet er at windows finner ikke disken. Den står i device manager, og ser ut til å fungere utmerket. Men finner den altså ikke under min datamaskin. Hva kan være galt ? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Har nettopp satt inn en gammel harddisk, med data som jeg ønsker å ta frem. Problemet er at windows finner ikke disken. Den står i device manager, og ser ut til å fungere utmerket. Men finner den altså ikke under min datamaskin. Hva kan være galt ? 8276748[/snapback] Om du finner den i device manager kan du bare høyreklikke og åpne derfra. Lenke til kommentar
birbar Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Har nettopp satt inn en gammel harddisk, med data som jeg ønsker å ta frem. Problemet er at windows finner ikke disken. Den står i device manager, og ser ut til å fungere utmerket. Men finner den altså ikke under min datamaskin. Hva kan være galt ? 8276748[/snapback] Om du finner den i device manager kan du bare høyreklikke og åpne derfra. 8276771[/snapback] Hmm.. kanskje jeg utrykker meg klønete ? Men i min device manger er det inge høyreklikk for åpning av disk. Kun disse valgene: se vedlagt bilde Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Du må se i Diskbehandling. http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå