Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor langt (km) kan en Galant og en Civic gå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det var i 2000 faceliften kom ikke i 98.

8277567[/snapback]

Den Galanten som trådstarter liker ble produsert mellom 1997 og 2003. Avance og Sport-utgavene derimot kom som du sier i 2000 eller 2001.

8277647[/snapback]

Ja mulig det, men det har bare vært en oppdatering av 8ende generasjon og den kom i 2000 da fikk den ny front og panser mulig det var mere.

Endret av freddy85
Lenke til kommentar

Nå spørs det litt på hvor mye penger du skal bruke til bil,galanten er i størelsen passat og civicen i golf klassen.. Så hvis du skal bruke rundt 40000 er det ikke mange galanter å velg og da vil jeg anbefalle civic.

mellom 100k-200k kan du få en fin galant.

Endret av freddy85
Lenke til kommentar
Nå spørs det litt på hvor mye penger du skal bruke til bil,galanten er i størelsen passat og civicen i golf klassen.. Så hvis du skal bruke rundt 40000 er det ikke mange galanter å velg og da vil jeg anbefalle civic.

mellom 100k-200k kan du få en fin galant.

8277981[/snapback]

Da går jeg heller for Civic og styler for det jeg sparer. Blir en liten vente tid før jeg kjøper en :!:

Takk til alle!

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Service og vedlikehold er viktigere enn km. stand, hadde en gang en Subaru Legacy 2,2 1990 mod som var passert 450.000 da jeg solgte den. Beste bilen jeg noen sinne har hatt! Jeg byttet alle pærene i dashbord og ett hjul-lager og støtdempere rundt hele bilen. Hadde bilen i nesten 3 år og angrer i dag på at jeg solgte den. Nå kan det også legges til at den var gått ca 340.000 da jeg kjøpte den som 18 åring og kjørte som en 18 åring... Så mitt intrykk er at km. stand er en opplysning om hvordan førermiljøets tilstand er i, slik som ratt, pedaler og sete er ganske utsatt ved høy km. stand.

Lenke til kommentar
Service og vedlikehold er viktigere enn km. stand, hadde en gang en Subaru Legacy 2,2 1990 mod som var passert 450.000 da jeg solgte den. Beste bilen jeg noen sinne har hatt! Jeg byttet alle pærene i dashbord og ett hjul-lager og støtdempere rundt hele bilen.  Hadde bilen i nesten 3 år og angrer i dag på at jeg solgte den. Nå kan det også legges til at den var gått ca 340.000 da jeg kjøpte den som 18 åring og kjørte som en 18 åring... Så mitt intrykk er at km. stand er en opplysning om hvordan førermiljøets tilstand er i, slik som ratt, pedaler og sete er ganske utsatt ved høy km. stand.

8279221[/snapback]

Faren min hadde en Toyota Carina E for ganske lenge siden, den hadde jo gått nærmere 200.000+, på siden av setene kunne du se at det var helt slitt. Selve seten kom frem. Men den er jo solgt nå :D

Men nå tenker jeg på min første bil som jeg ikke vil bruke SÅ veldig mye penger på, altså styling og interiør. Har kanskje tenkt å dra til Polen og style Civic for ca. 20.000 kr. Har vært i Polen med klassen i starten av 10 klasse. Da var jeg og 2 andre venner ute i byen og så på diverse bil butikker, styling butikker...OSV. I Polen har de ALT du kan tenke deg til en pris du aldri vil glemme.

F.eks: en 2,5 liter brus i Polen kostet meg 3 kr :D (1.50 polske) 2,5 liter brus har vi ikke i Norge, det er jo 1,5 liter som de selger i butikkene.

Men det var også en "Full Styling Kit" (Front bumper, bak bumper, sideskjørt og liten bakrute spoiler) til en Mercedes C Klasse 92'+mod jeg så i Polen, det kostet 7.000 kr. Det var laget av glassfiber, og de lakkerer delene for deg gratis i den fargen du vil ha dem. Det Styling kittet var helt rå, den var så fin. Skal prøve å finne bilde av det kittet.

EDIT: Fant dette, det ligner 90% av det kittet jeg så. Det er bare små ting som ikke er på dette kittet som var på det jeg så der. Det var ikke "gitter" på fangeren bak, den var helt blank, det ser mye bedre ut med blank. Men sideskjørtet så veldig lik ut, og samme med spoileren på bak rute.

post-118757-1175335403_thumb.jpg

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...