Enya Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Har nettopp kjøpt nytt hk, har innstalert alt av drivere, men jeg får beskjed om at nettverkskabelen er koblet fra. Det lyser heller ikke bak på hk. Dette firewall programmet fra Nvidia som følgte med har jeg ikke innstalert da jeg fint klarte meg uten dette på mitt gamle hk. Har prøvd å innstalert programmet men får fremdelses beskjed om at nettverkskabelen er koblet fra. Så hva er problemet? Håper på raskt svar. Daimen Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Har nettopp kjøpt nytt hk, har innstalert alt av drivere, men jeg får beskjed om at nettverkskabelen er koblet fra. Det lyser heller ikke bak på hk. Dette firewall programmet fra Nvidia som følgte med har jeg ikke innstalert da jeg fint klarte meg uten dette på mitt gamle hk. Har prøvd å innstalert programmet men får fremdelses beskjed om at nettverkskabelen er koblet fra. Så hva er problemet? Håper på raskt svar. Daimen 8276695[/snapback] Har du sjekket kabelen i andre enden også? Eller testet med en annen kabel? Lenke til kommentar
Enya Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Har testet kabelen på den bærbare pcen og der fungerer det fint. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Har testet kabelen på den bærbare pcen og der fungerer det fint. 8276733[/snapback] Jeg ville prøvd en annen kabel på maskinen for å utelukke det, så ville jeg kastet hovedkortet tilbake til forhandleren på DOA og fått nytt. (Dette må gjøres innen 7 dager) Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Har du sjekket om tilkoblingen er aktivert, eller om nettverkskortet er aktivert i bios Lenke til kommentar
Enya Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Ja, nettverkskortet er ativert i bios. Jeg sliter litt med å tro at nettverkskortet på hk er røket når det er to nettverksporter på det og alt annet på hk fungerer normalt...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå