Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hei, jeg og kjæresten min har vært sammen i snart 2 lange fine år. Etter litt problemer for et halvt år siden, så har vi hatt det fint siden, men nå har det begynnt og skje rare ting igjen.. For et halvt år siden, hadde hun og en kar noe på g, men jeg fikk hun til og slutte og være sammen med han. Hun gjorde det, og forholdet ble reddet.. Her om dagen var jeg inne på biip.no siden hennes, for og se litt på siden, holder på med webprosjekt, anyway, sto snær "hei søt<3 ikkje vær lei dæ, men æ føl d liksom sånn at vi e sammen, å æ ælska dæ ca. Men ikkje si d t noen" eller noe i den duren, anyway, så snakker jeg med henne om dette, og det hele ender i krangel. Jeg ville ikke krangle med henne, så jeg hiver meg på første buss til henne, og reisen tar ca 5 timer, er framme 11 på kvelden, da hun ringer meg, så blir hun DRITSUR for at jeg kom til henne ? WTF, jeg ville jo bare ordne opp, og få henne til og si unnskyld. Så det ender meg at jeg sover i et busstopp den natta. Dagen etterpå får jeg slippe inn, der vi får snakket litt, og da har jeg hørt mye rart, som at hun er usikker på følelsene hennes for han. Hun synes ikke forholdet fungerer, jeg er inpåslitende, hun synes forholde e rart, å at hun har vokst ifra meg. Likevell gjør hun det ikke slutt med meg, og hun sier enda at hun elsker meg. Så jeg lurer på hva folk her synes om situasjonen ? Hva burde jeg gjøre ? Vi har vært sammen i snart 2 år, og jeg elsker henne fantastisk mye.. Sitter foresten i stua hennes nå, hun bader, tipper hun sitter og tenker. Så får jeg bare håpe jeg får sove her i natt.. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Dette er en svært vanskelig posisjon, jeg vet ikke hva jeg skal si, forhold er sjelden enkle. Man mister litt gnisten etter lang tid sammen. Prøv å gjør mer sammen. Litt nye og spennende ting.. Dere må nesten finne ut av følelsene deres for hverandre. Kanskje litt tid bort fra hverandre hjelper, litt pusterom. Dette er svært vanskelig, vært gjennom det selv. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hvor gammel er dere ? Og bor dere 5 timer fra hverandre? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Vi for 5 timer fra hverandre ja Og det går regelmessig en 2 uker mellom hver gang vi møtes. Men vi snakker jo mye på MSN, og telefonregninga er jo skyhøy.. Jeg er 17 og hun er 15.. Vært sammen siden hun var 13 og jeg var 15.. Vi gjør jo masse morsomt sammen, og når vi møtes har vi d jo begge fint, smiler og er glad, og hun sier mye hvor glad hun er for at vi er sammen.. Men så føler hun liksom at vi ikke er sammen når jeg ikke er der, og det blir jo feil. For det er vi jo, selv om jeg er hjemme.. Men vi har det fint sammen, og gjør masse nye ting.. Lenke til kommentar
Gjest PUA Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Sorry mann, Men dette ser ut som et skip på vei NED. Hate to break it to you, men det virker ikke som hun tar forholdet så seriøst. Evt at hun begynner å kjede seg. Si meg, når er sist gang dere gjorde noe som ikke var dagligdags sammen? Og da snakker jeg ikke om middag på en fin restaurant. Men noe som faktisk pirrer nysgjerrigheten hennes. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Vi bor 5 timer fra hverandre ja Og det går regelmessig en 2 uker mellom hver gang vi møtes. Men vi snakker jo mye på MSN, og telefonregninga er jo skyhøy.. Jeg er 17 og hun er 15.. Vært sammen siden hun var 13 og jeg var 15.. Vi gjør jo masse morsomt sammen, og når vi møtes har vi d jo begge fint, smiler og er glad, og hun sier mye hvor glad hun er for at vi er sammen.. Men så føler hun liksom at vi ikke er sammen når jeg ikke er der, og det blir jo feil. For det er vi jo, selv om jeg er hjemme.. Men vi har det fint sammen, og gjør masse nye ting.. 8276752[/snapback] Oki.. personlig syns jeg dere er litt vel unge til å ha avstandsforhold... Jeg snakker av personlig erfaring her så ikke tro at jeg dømmer dere.. Jeg skjønner faktisk kjøresten din veldig godt. Det er vanskelig å ta et sånt forhold seriøst når man er så pass ung. Sånn som du sier så føler hun at dere ikke er sammen når du ikke er der.. Jeg hadde et sånt forhold når jeg var omtrent like gammel, og jeg husker at det var kjempe fint når vi var sammen, men med en gang vi ikke var det så følte jeg meg singel. Du kan ikke "passe" på henne heller.. Det vil hun "utnytte" fordi hun ikke er gammel nok til å føle at det er feil.. Hvis du skjønner hva jeg mener.. Jeg kan si det samma til deg som mamma sa til meg når jeg holdt på med det der, vil du virkelig binne deg til en som bor så langt borte? Uten å ha utforsket noe først? Dette fikk meg til å tenke. Og spes dere som alt har vært sammen i 2 år. Dere har nok godt av å få litt erfaringer.. Dere er får ung til at dere kommer til å være sammen resten av livet uansett.. Ikke bli sur på meg nå, prøver bare å få deg til å skjønne nå.. Det er kanskje på tide at du gir slipp på henne.. Det er tydelig at hun vil ha litt luft, men at hun ikke tør å si det til deg.. Sånn som jeg forstår det hvertfall.. Endret 30. mars 2007 av Iril Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Skjønner, mange som er imot avstandsforhold. Men det snodige, er at vi begge har synes det fungerte godt før dette skjedde. Javist har vi gjort noe nytt, noe som pirrer nyskjerrigheten hennes.. Har jeg hele tiden prøvd og gjort. Skjønner veldig godt at folk advarer meg mot dette, problemet mitt er nok at jeg føler for mye for henne, og ikke klarer og kvite meg med henne. Personlig har jeg hatt en del personlige prolemer opp gjennom tiden, der hun alltid har vært der for meg.. Personlige grunner som at familien min er noe for seg selv, og uten venner. Det var vel kanskje derfor vi ble sammen i grunn, fordi at hun ikke viste om rykte mitt i hjem byen.. Så hvor jeg skal gjøre av meg om det blir slutt det blir jo et stor stort spørsmål.. Jeg får se hva som skjer i løpet av påskeferien, skal være sammen med henne, hele ferienl, så får se hva som skjer. Håper noen kan ønske meg lykke til, og redde dette synkende skipet... ^^, Men de to siste døgnene, har vært litt kjipe, var litt kjedelig å sove i et busskur, ville aldri gjort noe slikt med kjæresten min, uansett jeg.. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Så det ender meg at jeg sover i et busstopp den natta.8276588[/snapback] Dette hadde holdt for meg til at jeg hadde brutt kontakten å ikke snakket med henne igjen. Faen, hun vet du er der, så slipper hun deg ikke inn engang når hun vet du må sove ute hvis du ikke kommer inn. Finn deg noe annet, alt jeg har å si. Er jeg litt eldre enn deg, å har nok opplevd endel mer. Ikke lett å være forelsket, vet det men å måtte sove ute etter du har reist så langt for å snakke med henne. Nok til at jeg hadde brutt både forholdet å vennskapet... Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hmm har nøtt det der. Hvis dette hente med meg så ville jeg neppe fortsatt. Men å sove ute i et bussskur etter en 5 timers reise er ikke akkurat kordan et par behandler hverandre. men kjærligheten er lunefull og uforklarelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå