dypen Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Håper noen kan hjelpe meg her ? Ønsker e-post på min Nokia 6300. Hvilken løsning er mest fornuftig og i tillfelle hvordan settes dette opp ? Kan jeg bruke en e-post tjener som jeg allerede har, eller er det lettere å registrere en ny e-post som passer bedre for mobil ? Endret 30. mars 2007 av dypen Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Åpne programmet "E-post" under meldinger. Dette er et Java-program som helt fint kan koble seg mot epost-tjeneren du allerede har. Programmet gir deg en enkel guide for å sette opp din konto. -snubbel Lenke til kommentar
dypen Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Takk for hjelpen. Dette gikk veldig lett, jeg bruker min gmail konto. Måtte bare krysse av for pop på min gmail deretter la jeg inn mail adresse og passord på telefonen. Det var det. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jepp, Nokia har vært flinke med epost-programmet på de nye telefonene sine :-) -snubbel Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Fungerer det med Hotmail også? Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Fungerer det med Hotmail også? 8365905[/snapback] Ingenting fungerer med Hotmail, bortsett fra en nettleser. Dersom du trenger tilgang til eposten din fra noe annet enn en nettleser - bytt epost-tjeneste Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Fungerer det med Hotmail også? 8365905[/snapback] Ingenting fungerer med Hotmail, bortsett fra en nettleser. Dersom du trenger tilgang til eposten din fra noe annet enn en nettleser - bytt epost-tjeneste 8366561[/snapback] Dette er ikke helt riktig. Hvis du har en mobiltelefon med Windows Mobile, f.eks. Qtek/HTC, så får du Hotmail'en din inn på mobilen uten noe som helst problem. -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå