Cannabiskopen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Krampe i leggen er forholdsvis ubehagelig. 8289103[/snapback] Hadde det når jeg sto opp 3 dagen på TG. Må ha sett merkelig ut når jeg sto opp, fordi jeg rista leggen vilt rundt for å prøve å få det vekk. Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har det med å få ledd ut av .. ledd. (hypermobil) Spesielt hofta, tærne eller knærnet. Menssmerter, stramming av reggis. ÅÅ DIGG. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 På skolen har vi ofte konserter, og da sitter man ned på gulvet i gymsalen. Da hender det veldig ofte at begge bena 'sovner' så jeg ikke klarer og reise meg, utrolig flaut. Lenke til kommentar
MegTipperJeg Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Shlatters hele tiden ved bevegelse.. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Har det med å få ledd ut av .. ledd. (hypermobil)Spesielt hofta, tærne eller knærnet. Menssmerter, stramming av reggis. ÅÅ DIGG. 8342374[/snapback] You're not the only one. Btw; tryne i trappen gjør veldig, veldig vondt.. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Btw; tryne i trappen gjør veldig, veldig vondt.. 8750452[/snapback] Jepp, jeg tryner også i trappen jevnlig. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Migrene. Fordi det konstant plager deg og ødelegger resten av dagen din. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Tøyer mot spagaten annenhver dag. Følelsen av at musklene "smeller" er, mildt sagt helt for jævlig.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ståkuk i jeans. I'm not shitting you. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Kronisk ståtiss. Det blir ganske vondt over lengre tid. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Har knebetennelse. Hatt det i over et år nå. Spiller volleyball, og det gjør det ikke akkuratt bedre. Derfor er den værste smerten jeg opplever jevnlig å sitte i ro (etter trening, for eksempel foran dataen) og kjenne at knærne værker. Dette slår det meste av smerte. Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Får støt på jobben i ny og ne. Er elektriker lærling. Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg får ørebetennelse ca 1 gang hver 2 månede, må være noe av det jævligste jeg har opplevd. Nå er jeg tom for paracet også :S Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Får støt på jobben i ny og ne. Er elektriker lærling. 8757688[/snapback] Noob! Ikke en gang jeg, som var hobbyelektriker hele sommerferien på et anlegg med jordingsfeil og et sikringsskap fra hel*** klarte å få strøm i meg. Jeg tok rett på lederene stadig vekk. Trikset? bruk kun en hånd/tang med den andre Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Menssmerter Merkelig smerte i siden Spile fra bhen som stikker ut ! Blemmer av for små sko.. Ikke at de to siste er så voldsomt farlige eller noe, men gud så irriterende Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Drikke noe varmt eller noe slikt når man har et munnsår? uff, fy faen Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Friksjonssår på penis. 8D 8748886[/snapback] Og hva er det du humper på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå