LadyKatie Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Isingen i tennene hvis du litt for fort drikker litt for mye litt for kaldt vann! 8276516[/snapback] Der gjør vondt å se på! Klarte å skjønne hva du mente etter å ha lest fire ganger! Ising i tennene som man får hvis man drikker litt kaldt vann for fort! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Siden det er snakk om gjevnlige smerter så får jeg legge til gjevnlig hodepine generert fra nakkemusklene. Kommer flere ganger i månen og varierer i intensitet avgengig av arbeidsstillinger. Gammel trafikkskade. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Ganske vondt å se så dumme tråder som dette dukke opp. ;( 8276600[/snapback] Ja det er vell fryktelig, det er vell og slik at du bare mÅÅÅ gå inn i en tråd som gir deg smerter og skrive et klageinnlegg. Ontopic; Hodepine er ikke noe gøy, men viss jeg skal gå for det værste jeg har opplevt 2-4 ganger så må det være tannværk. Det kan være et smertehelvete! Endret 31. mars 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Strammet tannregulering>: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Fjortiser! Hver jævla dag på jobb, hele dagen! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Fjortiser! Hver jævla dag på jobb, hele dagen! 8280049[/snapback] Hva jobber du som? Lenke til kommentar
Northland Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Når du går ned trapper som ikke har plate eller tetning mellom trinnene å skraper akilessen (partiet over helen generelt) på kanten av trinnet, i det du tar foten ned mot neste trinn. Tenker da selvfølgelig inne i hus osv, der du ikke har sko på deg! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Telletråder :!: Ellers smerter det meg veldig når jeg tenker på at jeg ikke har noe liv... Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Har skrapet bort et lag med emalie på 2 tenner, så hver eneste gang jeg drikker, så iser det noe så inn i granskauen. Tenker jeg oppsøker tannlege før eller senere Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Fjortiser! Hver jævla dag på jobb, hele dagen! 8280049[/snapback] Hva jobber du som? 8280476[/snapback] Kassa på Meny Lenke til kommentar
Beer_Bottle_Joe Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Verste jevnlige smerten er støt, får det ver gang jeg jobber og støt er det verste jeg vet, kan godt slå neven inn i veggen, det er mindre ubehagelig. Synes jeg :!: Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Enten er du uforsiktig elektriker eller så jobber du med å skjære skumgummi. Er du elektriker så ta det med ro, du kan fort ende opp død i en elko koblingsboks. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Schlatters (ca) smerter i kneet hver gang jeg er i fysisk aktivitet... kooos Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 når jeg river av hudlapper av fingrene i forbindelse med klatring og det kommer kalk i såret Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Technomusikk er den verste smerten noensinne. Hører det hver gang broren min er hjemme. HOFF, drittmusikk. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Stramming av tannregulering, må ofte svelge mang en hodetablett da! Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Krampe i leggen er forholdsvis ubehagelig. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Kronisk legghinnebetennelse... har hatt det i 4-5 år. Har det noen uker, så blir det borte, så kommer det tilbake. Forbaska vondt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Å snuble ned trappa... Tro det eller ei, det skjer mange ganger. Vi har en stor spiraltrapp-sak som jeg går ned, og det er bekkmørkt hver gang jeg skal ned for å legge meg. Ser ikke en drit, og jeg går sakte men sikkert ned hvert trinn, men et par ganger i mnden så snubler jeg og sklir ned trappa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå