Beej80 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hei, vet ikke om dette er interessant for folk flest her, men jeg har da snust rundt på internett etter tutorials og slikt for å lære meg mer om fotografering, og hvordan jeg kan utnytte speilreflekskameraet mitt bedre. Jeg er fersk når det kommer til (D)SLR, og fant noen 'pdf-bøker' som ved første øyekast ser rimelig greie ut. Jeg har ikke sett igjennom bøkene, bare smålest litt her og der. For den erfarne fotografen er sikkert ikke disse noe, men for en som meg tror jeg det er mye å ta med seg. Nok sagt, her er linken : Photoworkshop.com Photography 101 Helt i BUNN av den siden er det 3 firkanter (med bilder i). 1 er en grafisk forklaring på aperture, og de 2 andre er linker til siden hvor du kan laste ned disse PDF-filene. De heter : Digital photography Top 100, Simplified Tips & Tricks, by Gregory Georges. 50 Fast digital camera techniques, by Kevin L. Moss Nr 2 er på over 200 sider, og inneholder en del spesifikk infomasjon opp mot fotograferingsoppgaver, vann, foss, plante, natur osv osv. Håper dette faller i smak hos folk. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Ser ut til å holde bra kvalitet, og det er garantert noe nyttig å plukke opp.. Thanks! Lenke til kommentar
U Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Supert Var på utkikk etter noe slikt. Endret 17. april 2007 av U Lenke til kommentar
marcen_f Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Må bare legge til "Fotokompendium på norsk" som er sticky her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå