Gå til innhold

Tråden om likningen 2006 - Baksmell eller fest ?

R@ge

Anbefalte innlegg

Jepps....

Fikk selvangivelsen i posten i dag og det var jo kjekt...

Det følger også med informasjon om man får igjen penger på skatten eller om man skylder staten penger.....

Vi snakker altså om at dette kan være dagens høydepunkt for mange og en skikkelig nedtur for andre......

Tenkte jeg kunne starte en tråd hvor vi kan ha en uhøytidelig sjekk om hvordan dette gikk for forum folket her...

Eksempel på svar:

Smell - Sum

Kommentar: Om du vil

Fest + Sum

Kommentar: Om du vil

Vær ærlig, dette kan jo være litt morsomt, og det vi er jo alle "anonyme" så det er jo ikke såå farlig informasjon heller.... :whistle:

Endret av R@ge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

Fikk min første selvangivelse i år. Ganske stas, første skritt på veien mot økonomisk uavhengighet.

Dog tjente jeg ikke over frikortgrensa i fjor, så jeg ble ikke trukket noe som helst i skatt og har derfor fått verken baksmell eller fest. :p

Lenke til kommentar

Fest = 2100kr

Ikke akkurat den høyeste summen, men er happy for jeg trodde jeg skulle få tidenes baksmell. Tjente langt over det som var antatt og når jeg oppdaget det var det bare 50% skatt ut resten av året. :!:

Lenke til kommentar
Fikk min første selvangivelse i år. Ganske stas, første skritt på veien mot økonomisk uavhengighet.

Dog tjente jeg ikke over frikortgrensa i fjor, så jeg ble ikke trukket noe som helst i skatt og har derfor fått verken baksmell eller fest. :p

8277474[/snapback]

Ditto. Småunger ftw.

Lenke til kommentar

Fest + 1890 kr

Jau da, som LarsP sier over her

Med tanke på hvor dritings jeg har blitt på 3-400,- i det siste

.. denne summen alene rekker til flere hot'n'sweets!

Edit: jævla fargetagg :hrm:

Endret av tOmma-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...