nio_13 Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 hei kan noen hjelpe meg med en boss som heter crawler . sitter fast der :sad: Lenke til kommentar
Zabulus Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Kan muligens det, men du må forklare litt nærmere. Hvor befinner han seg og åssen attacks kjører han på deg. Er en stund siden jeg har spilt spillet, men har banket alle dark aeons og har kun Pennace igjen, som er siste bossen arena eieren lager til deg. Lenke til kommentar
nio_13 Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 ok jeg har klart den bossen . men vet du hvordan man tar seymour med to vakter , han bruker også aeon sin . :smile: Lenke til kommentar
Zabulus Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg kastet en spell på vaktene, tror det var bio hvis jeg ikke husker feil, slik at de hele tiden mistet helse og ikke kunne heale seymour. Deretter var det bare å hamre løs på seymour med attack reels, blitz ace og diverese aeons. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå