nissen10 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hei sveis! Har kjøpt en Fujitsu Siemens Ailio. Men lyden er så lav med lyden på full guffe. Noen som vet om noe software som kan gi meg høyere lyd. Eller en annen lur løsning, uten bruk av eksterne høytalere. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Bushido Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Sliter med det samme selv.. hører nesten ikke musikken dersom det er folk i rommet eller tv'n står på. har en Amilio Pro 3205 Lenke til kommentar
Clint Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hei. Min erfaring er at folk ofte overser enten et fysisk volumhjul på selve kabinettet, eller ikke vet at man kan bruke FN knappen sammen med en annen knapp for å stille volum opp. (FN + en F tast). Dersom dette er gjort, er det bare å konstatere at de små høytalerne ikke spiller høyere. Lenke til kommentar
Bushido Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 FN+F7/F8 styrer bare volumkontrollen i xp. er heller ikke noen volumknapper på selve maskinen.. Er nesten litt tragikomisk, men mine hodetelefoner KOSS UR-40 spiller like høyt som de integrerte høytalerne når jeg kobler dem til.. høytalerne er vel bare så ræva da Lenke til kommentar
nissen10 Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Sliter med det samme selv.. hører nesten ikke musikken dersom det er folk i rommet eller tv'n står på.har en Amilio Pro 3205 8276454[/snapback] Kjenner meg igjen her ja:) Må være helt stille hvis jeg skal høre noe. Kan jo ikke være meningen!?!? Det jo helt på trynet! Lenke til kommentar
nissen10 Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 FN+F7/F8 styrer bare volumkontrollen i xp. er heller ikke noen volumknapper på selve maskinen..Er nesten litt tragikomisk, men mine hodetelefoner KOSS UR-40 spiller like høyt som de integrerte høytalerne når jeg kobler dem til.. høytalerne er vel bare så ræva da 8276779[/snapback] Vet, ikke noe volumhjul, og volumknappen på tastaturet stiller bare xp volumet. Lenke til kommentar
kehax Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 For å stille opp lyden høyere enn den normalt er må du bruke en equalizer. Men jeg fraråder deg å gjøre dette. Så og si alle høytalere på laptopper tåler ikke dette. Bruk heller eksterne høytalere eller et stereoanlegg. Lenke til kommentar
Bushido Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 takk for tipset! er vel ikke verdt å risikere "sprengte" høytalere.. Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Det er samme opplegget på min Xi1554, men hva er greia med at det ikke blir høyere i hodetelefonene heller? Jeg skulle gjerne hatt høyere lyd i hodetelefonene... Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Prøv å installere noen andre drivere. Installerte RealTech lydrivere en gang og lyden ble lav, uansett om det var via laptop høytalere eller headset. Prøv google? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Er vel bare Amilo pcene som har elendige høytalere, min mor har en slik og det går ikke ann å høre hva de sier når man ser på film. Under halvparten så høyt som en dell 640m iallefall! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Overgangen fra en Amilo 1630 til dell inspiron 9400 var iallfall en DRØM på lydsiden! Suger bigtime både på høyttalere og med øreklokker på FSC maskinen! Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Prøv å installere noen andre drivere. Installerte RealTech lydrivere en gang og lyden ble lav, uansett om det var via laptop høytalere eller headset. Prøv google? 9033922[/snapback] Jeg vil bare poengtere at det ikke er høyttalerne som er mitt største problem, men det faktum at lyden ikke blir høyere selv om jeg kobler til et godt headset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå