Gå til innhold

Høyere lyd på en Fujitsu Siemens

Anbefalte innlegg

Hei sveis!

Har kjøpt en Fujitsu Siemens Ailio. Men lyden er så lav med lyden på full guffe.

Noen som vet om noe software som kan gi meg høyere lyd. Eller en annen lur løsning,

uten bruk av eksterne høytalere.

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Min erfaring er at folk ofte overser enten et fysisk volumhjul på selve kabinettet, eller ikke vet at man kan bruke FN knappen sammen med en annen knapp for å stille volum opp. (FN + en F tast).

Dersom dette er gjort, er det bare å konstatere at de små høytalerne ikke spiller høyere.

Lenke til kommentar

FN+F7/F8 styrer bare volumkontrollen i xp. er heller ikke noen volumknapper på selve maskinen..

Er nesten litt tragikomisk, men mine hodetelefoner KOSS UR-40 spiller like høyt som de integrerte høytalerne når jeg kobler dem til..

høytalerne er vel bare så ræva da :no:

Lenke til kommentar
Sliter med det samme selv.. hører nesten ikke musikken dersom det er folk i rommet eller tv'n står på.

har en Amilio Pro 3205

8276454[/snapback]

Kjenner meg igjen her ja:) Må være helt stille hvis jeg skal høre noe. Kan jo ikke være meningen!?!? Det jo helt på trynet!

Lenke til kommentar
FN+F7/F8 styrer bare volumkontrollen i xp.  er heller ikke noen volumknapper på selve maskinen..

Er nesten litt tragikomisk, men mine hodetelefoner KOSS UR-40 spiller like høyt som de integrerte høytalerne når jeg kobler dem til..

høytalerne er vel bare så ræva da :no:

8276779[/snapback]

Vet, ikke noe volumhjul, og volumknappen på tastaturet stiller bare xp volumet.

Lenke til kommentar

For å stille opp lyden høyere enn den normalt er må du bruke en equalizer. Men jeg fraråder deg å gjøre dette. Så og si alle høytalere på laptopper tåler ikke dette. Bruk heller eksterne høytalere eller et stereoanlegg.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Prøv å installere noen andre drivere. Installerte RealTech lydrivere en gang og lyden ble lav, uansett om det var via laptop høytalere eller headset. Prøv google?

9033922[/snapback]

Jeg vil bare poengtere at det ikke er høyttalerne som er mitt største problem, men det faktum at lyden ikke blir høyere selv om jeg kobler til et godt headset :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...