sticool Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Hei. Dama har et problem med bærbaren sin. Har lastet ned explorer 7 men får alltid feilmeldingen "denne installasjonen støtter ikke gjeldende operativsystemspråk" når eg prøver å installere. Såvidt eg vet er det innstilt på norsk bokmål. Har vært inne på region og språk og sjekket. Har noen peiling? Har mediasenterversjon av windows. HP 2130 Endret 30. mars 2007 av sticool Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Hei. Dama har et problem med bærbaren sin. Har lastet ned explorer 7 men får alltid feilmeldingen "denne installasjonen støtter ikke gjeldende operativsystemspråk" når eg prøver å installere. Såvidt eg vet er det innstilt på norsk bokmål. Har vært inne på region og språk og sjekket. Har noen peiling? Har mediasenterversjon av windows. HP 2130 8276344[/snapback] Firefox Enkelt og greit. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Mye som tyder på at du prøver og installere Engelsk explorer på Norsk windows eller omvent. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Hei. Dama har et problem med bærbaren sin. Har lastet ned explorer 7 men får alltid feilmeldingen "denne installasjonen støtter ikke gjeldende operativsystemspråk" når eg prøver å installere. Såvidt eg vet er det innstilt på norsk bokmål. Har vært inne på region og språk og sjekket. Har noen peiling? Har mediasenterversjon av windows. HP 2130 8276344[/snapback] Firefox Enkelt og greit. 8276352[/snapback] Skjønner ikke hvorfor alle som har FF skal prakke det på andre...Her spør trådstarter om hjelp angående explorer 7 også kommer det en og hiver ut at det er FF som gjelder...Hvorfor ikke holde kjeft og prøve og hjelpe trådstarter med problemet han har isteden.... Nå til saken...Høres ut som du prøver og installere en explorer med feil språk ja...Ikke sikker på av det jeg leser om du har norsk eller engelse verson av XP... Last ned Norsk explorer her og Engelsk explorer her... Lykke til...Fortell hvordan det går da... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Hei. Dama har et problem med bærbaren sin. Har lastet ned explorer 7 men får alltid feilmeldingen "denne installasjonen støtter ikke gjeldende operativsystemspråk" når eg prøver å installere. Såvidt eg vet er det innstilt på norsk bokmål. Har vært inne på region og språk og sjekket. Har noen peiling? Har mediasenterversjon av windows. HP 2130 8276344[/snapback] Firefox Enkelt og greit. 8276352[/snapback] først av alt må du tilkobler hjernen før du svarer eller må du bare la de være ! vær så snill dette er tross alt en windows forum hvor vi prøve å hjelpe hverandre Lenke til kommentar
1915 Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Mye som tyder på at du prøver og installere Engelsk explorer på Norsk windows eller omvent. 8276368[/snapback] har ikke noe å si om det er norsk eller engelsk windows. bruk firefoc eller opera da^^ Endret 31. mars 2007 av 1915 Lenke til kommentar
sticool Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Takker for responsen. Testet linkene som Znoken ga. Det var den norske versjonen som eg ikke fikk installere, det gikk fint med den engelske. Skjønner det ikke helt siden den forrige exploreren hennes var på norsk. Men men det er ingen problem å bruke den engelske versjonen. Endret 1. april 2007 av sticool Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Mye som tyder på at du prøver og installere Engelsk explorer på Norsk windows eller omvent. 8276368[/snapback] har ikke noe å si om det er norsk eller engelsk windows. bruk firefoc eller opera da^^ 8279925[/snapback] Da er det i såfall noe som ser endrett den siste måneden. Jeg vet i hvertfall at det ikke gikk å installere explorer med "feil" språk tidligere. Jeg vil tro det fortsatt gjelder, med midre microsoft har implementert alle språlpakkene i en og samme installasjonsfil. Lenke til kommentar
superteam99 Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg er ikke noen expert på dette her, men jeg bruker Windows XP mediasenter edition 2005. Da jeg skulle innstalere Internet Explorer 7 eller 8 fikk jeg det samme meldingen: Denne installasjonen støtter ikke gjeldende operativsystemspråk. Samme om jeg innstalerte engelsk eller norsk versjon. For å få IE8 inn, gikk jeg på kontrollpanel -> Innstillinger for region og språk. På Regionale innstillinger satt jeg på Engelsk (USA). Da ville den pluteslig legges inn. Håper dette hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå