nabbskall Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hei, har et slikt kort.. Har installert kortet, men det henger pc'n stadig. Har reinstallert driverne flere ganger, men det samme skjer hver gang, - pc'n henger seg... Finner ikke noen nyere drivere på -link sine hjemme sider, så det er ikke en mulighet. Har testet med mitt gamle trådløse nettverkskort, og da henger ikke pc'n seg opp, så det er noe med dette kortet, er det noen som har vært borti dette før? Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hei, har et slikt kort.. Har installert kortet, men det henger pc'n stadig. Har reinstallert driverne flere ganger, men det samme skjer hver gang, - pc'n henger seg... Finner ikke noen nyere drivere på -link sine hjemme sider, så det er ikke en mulighet. Har testet med mitt gamle trådløse nettverkskort, og da henger ikke pc'n seg opp, så det er noe med dette kortet, er det noen som har vært borti dette før? Takker på forhånd for svar 8276252[/snapback] Trekker det mer strøm enn normalt? Bruker du vista eller XP? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Hei, har et slikt kort.. Har installert kortet, men det henger pc'n stadig. Har reinstallert driverne flere ganger, men det samme skjer hver gang, - pc'n henger seg... Finner ikke noen nyere drivere på -link sine hjemme sider, så det er ikke en mulighet. Har testet med mitt gamle trådløse nettverkskort, og da henger ikke pc'n seg opp, så det er noe med dette kortet, er det noen som har vært borti dette før? Takker på forhånd for svar 8276252[/snapback] Trekker det mer strøm enn normalt? Bruker du vista eller XP? 8276285[/snapback] XP, nei det trekker vell ikke mer strøm enn normalt vil jeg tro :/ Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Hjelp? Har Emailet D-link, men det er ikke mye svar å få.. (sier seg selv at det er påske/helg) Lenke til kommentar
tronaldo Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hjelp? Har Emailet D-link, men det er ikke mye svar å få.. (sier seg selv at det er påske/helg) 8280499[/snapback] Fikset problemet selv ved å installere drivere fra Atheros rett over D-links. Lastet ned manuelt støtte for WPA2 i Windows Xp etterpå (hotfix KB893357 og KB917021, den siste vet jeg ikke om man trenger), og nå virker alt som det skal. Kan bruke D-links Wireless connection manager eller Xp sin. Fant driver på siden: http://www.station-drivers.com/page/atheros.htm Lastet ned Atheros AR5008 Serie v. 6.0.2.75. Håper D-Link kommer med en fiks snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå