Gå til innhold

PCen trenger 20min på å komme i gang.

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har et relativt stort problem med min PC. Når jeg slår den av, så får jeg ikke slått den på igjen. Jeg trykker på start knappen, men ingenting skjer, men etter 15-20min så starter den av seg selv. Etter at jeg har trykket på start med jevne mellomrom. Har vært sån en ukes tid. Slår sjelden av PCen helt, så det er ikke ofte jeg blir nødt til å slå den helt av som dette. Jeg har ingen anelse om hva som kan være galt.

Har også prøvd å slå av selve stømforsyningen så på igjen, men ingenting skjer, bortsett fra at lampen på hovedkortet lyser (den lyser alltid når pcen slås på). Ingen vifter som starter, ingen HDD's, ingenting utenom lampen.

Drivere er også oppdatert.

specs: 2gb ram

nVidia 7900GTX

asus P5B deluxe

intel duo core 6600

og en 680w PSU

Alt dette har fungert i mange måneder og jeg har aldri hatt samme problem før.

Om mer info ønskes, så si ifra:)

På forhånd takk // mvh Patrick

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg har et relativt stort problem med min PC. Når jeg slår den av, så får jeg ikke slått den på igjen. Jeg trykker på start knappen, men ingenting skjer, men etter 15-20min så starter den av seg selv. Etter at jeg har trykket på start med jevne mellomrom. Har vært sån en ukes tid. Slår sjelden av PCen helt, så det er ikke ofte jeg blir nødt til å slå den helt av som dette. Jeg har ingen anelse om hva som kan være galt.

Har også prøvd å slå av selve stømforsyningen så på igjen, men ingenting skjer, bortsett fra at lampen på hovedkortet lyser (den lyser alltid når pcen slås på). Ingen vifter som starter, ingen HDD's, ingenting utenom lampen.

Drivere er også oppdatert.

specs: 2gb ram

nVidia 7900GTX

asus P5B deluxe

intel duo core 6600

og en 680w PSU

Alt dette har fungert i mange måneder og jeg har aldri hatt samme problem før.

Om mer info ønskes, så si ifra:)

På forhånd takk // mvh Patrick

8276249[/snapback]

Bytt ut PSU ;)

Har hatt samme problemet tidligere ;)

Lenke til kommentar
Tipper nesten at du har trykket på alle "Du har vunnet"- og "Trykk her for å rense harddisken"-knapper du har sett:P

8276412[/snapback]

hehe.. selv vinner jeg 4-5 millioner daglig.. Og alt er fra lotterier jeg ikke har deltatt i...

Jeg må være verdens heldigste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...