Yaricks Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Endelig har posten gjort noe rett, det var nesten så jeg ikke fikk den fordi posten vet ikke at det finnes en fin oppfiunnelse som kalles dørklokke, men fikk ihvertfall min nye 320GB Mybook firewire disk idag! Den gamle 250GB disken min tok kvelden.. Mista 10GB med bilder, 100GB med film og 50GB med musikk, men jaja... Ny disk ihvertfall! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Endelig har posten gjort noe rett, det var nesten så jeg ikke fikk den fordi posten vet ikke at det finnes en fin oppfiunnelse som kalles dørklokke, men fikk ihvertfall min nye 320GB Mybook firewire disk idag! Den gamle 250GB disken min tok kvelden.. Mista 10GB med bilder, 100GB med film og 50GB med musikk, men jaja... Ny disk ihvertfall! 8276247[/snapback] Gratulerer! Jeg har selv 2 eksterne på 600GB og 1,5 TB. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Men hvordan ble disken ødelagt? Er det ikke mulig å få erstatning for de mistede filene? Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Nei, det står på pakka at WD ikke er ansvarlig for tap av informasjon\filer ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå