Arne Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hei! Eg har ikkje fått eit nytt spel sidan jul, og det var Gears of war. No har eg lyst på noko nytt, men eg lurer litt på om det er rett tid, og evt. kva spel eg skal ha. Har spelt gjennom demoen av GRAW2, og eg er mektig imponert. Ligg høgt på lista, for å seie det slik. Nokon som har forslag? Likar godt action og adventure. Likar ikkje sport (fotball) og bil. Spelte demoen av RS: Vegas, men eg likte han ikkje heilt. Nokon her som syns GRAW 2 er bra? (Litt dumt spørsmål, kanskje... ) PS: Singleplayer er det viktigaste. Ha ein god fredagskveld! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Om singleplayer er det viktigste, tror jeg ikke GRAW2 er det beste valget. 1'ern var ganske kort, og jeg hører rykter om at dette er enda kortere, mye av fokuset ligger på multiplayerdelen. Kanskje du burde vente på Mass Effct? Evt. gå for Oblivion og tilleggspakken? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 GRAW 2 har god, men kort singleplayer. Sats heller på Oblivion som Mr.FOXHOUND sa Likte selv Splinter Cell D.A. veldig godt, som dessverre også er noe kort. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 R6: Vegas var veldig bra i mine øyne. Har spilt det både på 360 og pc. Lang singleplayer campaign. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Mass Effect er jo ikke kommet enda, og slippdatoen er ikke fastsatt engang! Og forresten så har han allerede Oblivion, men ikke Shivering Isles. (Tror jeg) Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Demoen til R6 er/var kanskje ikke betegnende for hvordan spillet tilslutt ble seendes ut. R6 har ihvertfall en mye bedre og lengre enspillerdel enn det første GRAW hadde. Men jeg digger begge spillene jeg, og det jeg likte mest med GRAW var multiplayer co-op oppdragene. Og i morgen fpr jeg GRAW2, så da blir det å sette i gang igjen Lenke til kommentar
Arne Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Men gameplayet på R6:V er likt som på demoen, right? Demoen syns eg ikkje var så kjekk. Foregår alt i same miljø som i demoen? Nei, eg har ikkje shivering isles. Skal spele litt obilvion i dag, men eg trur ikkje eg har lyst på shivering isles. Andre forslag til spel? Hadde vore kjekt å fått tips i dag, sidan eg har lyst til å bestille i dag, slik at eg får spelet i ferien... Nokon som veit om det final fantasy-spelet til 360 er bra? Hugser ikkje kva det heiter. Eg likar godt adventurespel, berre så det er sagt... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Etter å ha sett litt filmar og spelt demoen, har eg nesten bestemt meg for GRAW 2. Om det er kort, så gjer det ingenting. Bestiller frå absoluttspill, der er det så rask levering. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Tror jeg hadde venta til April/Mai... Da kommer det mange gode spill! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 April/Mai er vel litt seint hvis han skal ha et spill i påskeferien... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 April/Mai er vel litt seint hvis han skal ha et spill i påskeferien... 8280273[/snapback] Å... Jeg leste ikke det Da så... Kjøp Oblivion og Shivering Isles! Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 vil anbefale deg å kjøpe Dead rising Lenke til kommentar
zeox Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 skulle akkurat til å anbefale det selv. Dead Rising er mye moro for pengene, men kanskje ikke det beste valget om du spiller på en SDTV. GRAW2 er og å anbefale, men styrken der er i MP. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Eg har Oblivion, Amored... Trur ikkje eg går for dead rising, har ingen interesse av å drepe mest mogleg zombiar... GRAW2 trur eg eg går for. Onlinedemoen var ganske bra, utenom at det berre var ein bane... (det er jo ein demo...) Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Eg har Oblivion, Amored...Trur ikkje eg går for dead rising, har ingen interesse av å drepe mest mogleg zombiar... GRAW2 trur eg eg går for. Onlinedemoen var ganske bra, utenom at det berre var ein bane... (det er jo ein demo...) 8280452[/snapback] Har du Shivering Isles også? GRAW 2 er et bra valg det Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) skulle akkurat til å anbefale det selv. Dead Rising er mye moro for pengene, men kanskje ikke det beste valget om du spiller på en SDTV. GRAW2 er og å anbefale, men styrken der er i MP. 8280382[/snapback] SDTV-problemet løser seg ved å kjøre spillet 50hz og widescreen. Fullskjerm, ikke noe tearing, og teksten i spillet er fullt lesbart. Endret 31. mars 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 skulle akkurat til å anbefale det selv. Dead Rising er mye moro for pengene, men kanskje ikke det beste valget om du spiller på en SDTV. GRAW2 er og å anbefale, men styrken der er i MP. 8280382[/snapback] Dead rising er det mye morro med, men fy f%¤ for et frustrerende spill. Like føre jeg knekker plata i sinne etter min entende forsøk på å ta siste bossen. Kontrollene i spillet er like gode som majones på nugatti. R6: Vegas får min anbefaling. Et av mine beste kjøp til konsollen. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Ja, det er heilt utelukka med DR. Eg går nok for GRAW 2, trur eg... Nei, eg har ikkje shivering isles. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Berre eit spørsmål før eg stikk tilbake til boksen og spelar MP-demoen: Er coop-delen på spelet bra? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Berre eit spørsmål før eg stikk tilbake til boksen og spelar MP-demoen: Er coop-delen på spelet bra? 8283307[/snapback] 6 forskjellige missions, noen krever ganske mye skills for å gjennomføre (spill med et fåtall kompiser, teamwork er nøkkelen til suksess) . Synes selv de er ganske morsomme, kan prøve på èn og samme ganske lenge uten å gå lei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå