Gå til innhold

Rett tid for å kjøpe 360-spel? GRAW 2?

Arne

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg har ikkje fått eit nytt spel sidan jul, og det var Gears of war. No har eg lyst på noko nytt, men eg lurer litt på om det er rett tid, og evt. kva spel eg skal ha.

Har spelt gjennom demoen av GRAW2, og eg er mektig imponert. Ligg høgt på lista, for å seie det slik. Nokon som har forslag? Likar godt action og adventure. Likar ikkje sport (fotball) og bil.

Spelte demoen av RS: Vegas, men eg likte han ikkje heilt. Nokon her som syns GRAW 2 er bra? (Litt dumt spørsmål, kanskje... :hmm: )

PS: Singleplayer er det viktigaste.

Ha ein god fredagskveld! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Mass Effect er jo ikke kommet enda, og slippdatoen er ikke fastsatt engang!

Og forresten så har han allerede Oblivion, men ikke Shivering Isles. (Tror jeg)

Lenke til kommentar

Demoen til R6 er/var kanskje ikke betegnende for hvordan spillet tilslutt ble seendes ut. R6 har ihvertfall en mye bedre og lengre enspillerdel enn det første GRAW hadde.

Men jeg digger begge spillene jeg, og det jeg likte mest med GRAW var multiplayer co-op oppdragene. Og i morgen fpr jeg GRAW2, så da blir det å sette i gang igjen :)

Lenke til kommentar

Men gameplayet på R6:V er likt som på demoen, right? Demoen syns eg ikkje var så kjekk. Foregår alt i same miljø som i demoen?

Nei, eg har ikkje shivering isles. Skal spele litt obilvion i dag, men eg trur ikkje eg har lyst på shivering isles. Andre forslag til spel? Hadde vore kjekt å fått tips i dag, sidan eg har lyst til å bestille i dag, slik at eg får spelet i ferien...

Nokon som veit om det final fantasy-spelet til 360 er bra? Hugser ikkje kva det heiter.

Eg likar godt adventurespel, berre så det er sagt...

Lenke til kommentar

Eg har Oblivion, Amored...

Trur ikkje eg går for dead rising, har ingen interesse av å drepe mest mogleg zombiar...

GRAW2 trur eg eg går for. Onlinedemoen var ganske bra, utenom at det berre var ein bane... (det er jo ein demo...)

Lenke til kommentar
Eg har Oblivion, Amored...

Trur ikkje eg går for dead rising, har ingen interesse av å drepe mest mogleg zombiar...

GRAW2 trur eg eg går for. Onlinedemoen var ganske bra, utenom at det berre var ein bane... (det er jo ein demo...)

8280452[/snapback]

Har du Shivering Isles også?

GRAW 2 er et bra valg det :)

Lenke til kommentar
skulle akkurat til å anbefale det selv. Dead Rising er mye moro for pengene, men kanskje ikke det beste valget om du spiller på en SDTV. GRAW2 er og å anbefale, men styrken der er i MP.

8280382[/snapback]

SDTV-problemet løser seg ved å kjøre spillet 50hz og widescreen.

Fullskjerm, ikke noe tearing, og teksten i spillet er fullt lesbart.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
skulle akkurat til å anbefale det selv. Dead Rising er mye moro for pengene, men kanskje ikke det beste valget om du spiller på en SDTV. GRAW2 er og å anbefale, men styrken der er i MP.

8280382[/snapback]

Dead rising er det mye morro med, men fy f%¤ for et frustrerende spill.

Like føre jeg knekker plata i sinne etter min entende forsøk på å ta siste bossen.

Kontrollene i spillet er like gode som majones på nugatti.

R6: Vegas får min anbefaling. Et av mine beste kjøp til konsollen.

Lenke til kommentar
Berre eit spørsmål før eg stikk tilbake til boksen og spelar MP-demoen:

Er coop-delen på spelet bra?

8283307[/snapback]

6 forskjellige missions, noen krever ganske mye skills for å gjennomføre (spill med et fåtall kompiser, teamwork er nøkkelen til suksess) .

Synes selv de er ganske morsomme, kan prøve på èn og samme ganske lenge uten å gå lei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...