M-BS Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Er du gal? Sesongen er rå, hel omvending i episode 17... Noe av det beste jeg har sett på 24... Så har jeg ikke sett sesong 1, men jeg setter i gang i morgen... 8367363[/snapback] Jeg skjønner ikke hva du mener ... Jeg sier jo at jeg er fornøyd med episode 17. Man trenger ikke være gal for å hevde at sesong 6 har vært temmelig tafatt i forhold til tidligere sesonger. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Den har jo vært bra i det siste og begynnelsen var jo grei nok... Men serien har vært her siden 2001 så de klarer jo bra å holde det sammen, i forhold til f.eks LOST... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Men serien har vært her siden 2001 så de klarer jo bra å holde det sammen, i forhold til f.eks LOST... 8369357[/snapback] Den tok jeg ærlig talt ikke.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) De holder et relativt høyt nivå etter 6 år, og seks sesonger... Mye skal til for det, all ære tl manusforfatterene... Er ikke serien fremdeles spennende ? Endret 12. april 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 De holder et relativt høyt nivå etter 6 år, og seks sesonger... Mye skal til for det, all ære tl manusforfatterene... Er ikke serien fremdeles spennende ? 8369527[/snapback] Joda, men er ikke LOST fremdeles spennende også? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Nei, jeg greier ikke bare å følge med på det lenger, men la oss ikke spore helt av nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå