flanker Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Det integrerte lydkortet mitt er ødelagt. Hvilke lydkort anbefales for spillling? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Det integrerte lydkortet mitt er ødelagt.Hvilke lydkort anbefales for spillling? 8276208[/snapback] Du trenger ikke noe spesielt godt lydkort, siden du spiller regner jeg med at du bruker headset, da kan et hvilket som helst 2.1 lydkort holde i massevis. Lenke til kommentar
techs Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hvis du vil ha et billig og bra "gamer" lydkort kan du gå for X-fi Xtremegamer fra Creative. Det er billig og leverer god lyd Lenke til kommentar
forferdelig Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 anbefaler exstreme gamer.. jeg har det selv. Jeg hadde integrert lydkort lenge, dette fordi jeg stadig spurte venner om jeg kanskje burde kjøpe eget, men fikk til svar at det var jo bare TULL. Bortkastet penger... Men nå gjorde jeg det likevel, og forskjellen var så stor at jeg må spre budskapet..!! Det er GANSKE ok å høre hvilken retning fienden er! Lenke til kommentar
flanker Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Hva er forskjellen mellom X-fi Xtremegamer ogX-fi Xtremeaudio Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 fortsetter på denna tråden sitedenfor ny noen som har forslag til gode 5.1 altså surround spillekort? skal kjøpe headsett med surroundlyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå