Lil-H Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 For det første er prisen på merkeklær temmelig stivt, noe som suger greit. Jeg har ikke noe problem i å gå med en bukse fra HM eller jack & jones, men buksa er nesten 'rett ned', uten noe særlig fasong. De litt dyrere buksene sitter som ofest bedre, og det blir til at jeg velger de. Men ikke faen om jeg kjøper bukse til over 1000lappen, det er så tilstander det. En Nudie eller G-star bukse er ikke verdt 1600,- i mine øyne, støtter ikke slikt av prinsipp. venter heller på et tilbud da ass. På gensere og t-skjorter er jeg altetende så lenge den sitter bra. Men det er alltid kult med en liten logo, f.eks Volcom o_O. Akkurat nå sitter jeg faktisk i en pysjbukse fra HM og en hettegenser fra HM som jeg tror totalt sett kosta maks 300=) Null stress Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 merkeklær er jo som oftest MYE finere enn ikke-bra-merke-klær ! f.eks så er G-star og nudie buksene mine (ca 1500 pr stk) jævla digge å gå i + at de har en fin fasong, farge og kvalitet. Lenke til kommentar
OrdinaryStory Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Kjøpte genser på H&M for typ 600,- den holdt i et halvt år før den var begynt å bli merkbar slitt. Sammenligner du det med Elements genseren jeg kjøpte på Base i Bergen for 1800,- som har holdt i over 2 år uten at man kan se noen tegn til at den er slitt. Vil si mange kjøper merkeklær på grunn av kvaliteten og selfølgelig at det gir status og mange av de er utrulig fete. Må bare vente til man har sluttet å vokse så du slipper å bytte ut de dyre klærne hele tiden Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 merkeklær er jo som oftest MYE finere enn ikke-bra-merke-klær ! f.eks så er G-star og nudie buksene mine (ca 1500 pr stk) jævla digge å gå i + at de har en fin fasong, farge og kvalitet. Enig i det du sier der, Nudiebuksene er svært så digge å gå i. De begynner å bli en del år nå, men de er fortsatt like smude=) Men jeg skulle ønske klær generelt sett var billigere, trenger et par fete skategensere! Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det er vell for å bevise at man har penger. Som sagt tidligere bedre kvalitet osv. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Man får (som oftest) det man betaler for Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Man får (som oftest) det man betaler for Nja.. Det er vell sant det Er det noen andre enn meg som er usikker på kvaliteten på uteklær fra Volcom og Vans? Noen med erfaring? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har tonnevis med klær fra Volcom som jeg har kjøpt i USA, og jeg syntes kvaliteten er generelt meget god. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har tonnevis med klær fra Volcom som jeg har kjøpt i USA, og jeg syntes kvaliteten er generelt meget god. Uteklær/alpint? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Merkeklær = Dyre klær = Status ? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Joda, det er nok en del smågutter og småjenter som bruker designerklær for å oppnå status, men de er lett å skille ut fra resten som faktisk bryr seg om hva de går i Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Joda, det er nok en del smågutter og småjenter som bruker designerklær for å oppnå status, men de er lett å skille ut fra resten som faktisk bryr seg om hva de går i Det er vell ikke så mange smågutter og jenter som bruker designer klær. Det er heller ganske spessielt. Såfram til at du ikke kaller Wesc, Vans og Solid for designerklær. Men det gjør du neppe, kjenner jeg deg rett Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er fler enn du tror, og for å generalisere litt, de bruker som regel D&G (DG blir teit for det er mindre logoer der). Og konklusjonenen blir da at de som tror merkeklær fremmer status bruker plagg med de største logoene. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er fler enn du tror, og for å generalisere litt, de bruker som regel D&G (DG blir teit for det er mindre logoer der). Og konklusjonenen blir da at de som tror merkeklær fremmer status bruker plagg med de største logoene. Mulig du sier noe der. Jeg forstår meg ikke på klær, men jeg prøver Du er en dyktig mann, det er neimen ikke lett og diskutere med deg Når du kommer så er det noen kloke ord, og punktum. Så er den duskusjonen oppklart. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har tonnevis med klær fra Volcom som jeg har kjøpt i USA, og jeg syntes kvaliteten er generelt meget god. Uteklær/alpint? Alt fra helt vanlige klær som boardshorts og skjorter til antrekk til alpint ja. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 -Bedre kvalitet -Bedre fit -Slipper å gå i det som 80% av de andre har likt, eller lignende. De som noengang har kjøpt noe på Jack & Jones skjønner vel det:P Ofte har dyrere klær små, diskre detaljer.. Sånt liker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå