Vitamin Bjørn Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Trener du? 8398579[/snapback] Ja, og der er det eneste stedet en joggebukse har noe å gjøre 8400329[/snapback] Du er idolet mitt Men angående merkeklær så driter jeg egentlig i merket, så lenge det er fett. Nettopp bestilt meg: 2 JOGGEBUKSER 1 hettegenser. 1 tynn jakke. 3 t-shirts. 3 boksere. 5 par sokker. 1 belte. 1 jeans. 1 "tank-top" Alt tilsammen inkl. frakt uten noen rabatter ble under 1600,- Det er litt mere enn en dyr bukse med et lite merke det 8400377[/snapback] Hvor var dette? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 3 t-shirt og 2 joggebukser fra Sparkjøp. Resten fra H&M Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 H&M er ganske så genialt! Sliter med å få brukt opp gavekort på Jack & Jones, men H&M.. <3 Lenke til kommentar
Espein Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 H&M er ganske så genialt! Sliter med å få brukt opp gavekort på Jack & Jones, men H&M.. <3 8403046[/snapback] Joda, de er billige og har masse kule klær synest nå jeg =) Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Da er jeg helt enig med deg! Ludacris! Ludacris! Ludacris! :cheer: Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Selfølgelig er det noen tullinger som tasser rundt i joggebukse her og.. 8400469[/snapback] Word! Selv har jeg mange venner som går rundt i joggebukse offentlig. Selv bryr jeg meg ikke om de gjør det, men jeg har ingen planer om å bli en slask... Finnes folk som passer til joggebukse og forresten Lenke til kommentar
bodycrap Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Folk er for opptatt av hva andre syntes om seg selv. Jeg kler meg sånn jeg kler meg, og folk får bare akseptere det. De vil ikke føle seg dumme, og de vil vise at de har litt penger. Det er veldig press også. Liksom....hvis du ikke har mote klær så er du ikke "in" hvis du forstår xD Lenke til kommentar
Espein Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Da er jeg helt enig med deg! Ludacris! Ludacris! Ludacris! :cheer: 8403083[/snapback] Fikk faktisk begge pakkene idag, men er på hybel så får ikke prøvd de før fredag, kjipt. Men men, jeg er 1600 kroner blakkere og jeg føler de ble brukt til et godt formål. HER er forresten noe av det jeg kjøpte. Driter i hva andre synest, jeg har min smak og jeg likte det jeg bestilte Edit: Og alt passer jo ikke sammen men hva så? Jeg har jo andre klær jeg kan matche de med Endret 17. april 2007 av Ludacris Lenke til kommentar
Solaa Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Har aldri skjønt det med merkeklær, jeg hadde aldri giddet å bruke 1500 spenn for ei bukse. Tror at hovedgrunnen til at folk kjøper så dyre klær er for å prøve å passe in, være kul, følge flokken osv.. Hvor mye kulere er det ikke å se noen med skikkelig personlig og kul stil enn noen som kjøper klærne sine for å bli akseptert! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Har aldri skjønt det med merkeklær, jeg hadde aldri giddet å bruke 1500 spenn for ei bukse. Tror at hovedgrunnen til at folk kjøper så dyre klær er for å prøve å passe in, være kul, følge flokken osv.. Hvor mye kulere er det ikke å se noen med skikkelig personlig og kul stil enn noen som kjøper klærne sine for å bli akseptert! 8408381[/snapback] Du har misforstått allt med merkeklær Lenke til kommentar
.sere Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 De vil ikke føle seg dumme, og de vil vise at de har litt penger. Det er veldig press også. Liksom....hvis du ikke har mote klær så er du ikke "in" hvis du forstår xD 8407914[/snapback] Etter jeg begynte på videregående og kom inn i et nytt miljø fant jeg ut at det du sier heldigvis ikke stemmer overalt. På min skole blir man sett ned på om man går med dyrere merker. Er heller Fretex og arva klær som er 'in'. Virker på meg som om man ikke nødvendigvis trenger å ha 'ekte' merkeklær. Er utrolig mange som farer rundt med billigkjøpte logoflashende vesker o.l. fra Thailand. Synes selv det er en stor smule harry. -- Hvorfor ikke bare kjøpe seg en enkel veske fra HM? Ser ikke helt hvorfor folk skal brife rundt med 'merkeklær' man lett gjennomskuer at de umulig kan ha kjøpt ekte. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Da er jeg helt enig med deg! Ludacris! Ludacris! Ludacris! :cheer: 8403083[/snapback] Fikk faktisk begge pakkene idag, men er på hybel så får ikke prøvd de før fredag, kjipt. Men men, jeg er 1600 kroner blakkere og jeg føler de ble brukt til et godt formål. HER er forresten noe av det jeg kjøpte. Driter i hva andre synest, jeg har min smak og jeg likte det jeg bestilte Edit: Og alt passer jo ikke sammen men hva så? Jeg har jo andre klær jeg kan matche de med 8407935[/snapback] Det var jo skikkelig lekkert Kjenner du deg selv, vet du at det vil kle deg. Lenke til kommentar
Rubiii Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Jaa? Hvorfor bryr så meg seg om det?? Egentlig er jeg ganske enig med deg.. Men folk liker ikke å se billige ut.., så da kjøper de klær til flere tusen. Og andre bruker ynskyldnigen: Buksa sitter bedre osv.. Gjør den virkelig det? Ok, kanskje den gjør men så virker det som at noen prøver å si at det gjør ikke H&M bukser og heller ikke cubus osv..MEN DET GJØR DEN! Lenke til kommentar
Rubiii Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Du har misforstått allt med merkeklær 8409137[/snapback] Det har du også Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Jaa? Hvorfor bryr så meg seg om det??Egentlig er jeg ganske enig med deg.. Men folk liker ikke å se billige ut.., så da kjøper de klær til flere tusen. Og andre bruker ynskyldnigen: Buksa sitter bedre osv.. Gjør den virkelig det? Ok, kanskje den gjør men så virker det som at noen prøver å si at det gjør ikke H&M bukser og heller ikke cubus osv..MEN DET GJØR DEN! 8429148[/snapback] Jeg har prøvd flere ganger, men har ennå ikke funnet jeans på verken Cubus eller H&M som sitter slik som jeg vil at den skal sitte. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Jeg har faktisk funnet en bukse på HM som satt som et skudd Men nå er HM endel høyere oppe kvalitet/passform/design-messig enn de fleste andre i samme prisklasse. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Har nesten bare jack & jones klær, mest fordi vi ikke har så mange gode butikker her på øya :/ må ta turen til haugesund for å få litt mer å velge mellom Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Har nesten bare jack & jones klær, mest fordi vi ikke har så mange gode butikker her på øya :/ må ta turen til haugesund for å få litt mer å velge mellom 8431576[/snapback] Hvor bor du? Karmøy? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Jeg har prøvd flere ganger, men har ennå ikke funnet jeans på verken Cubus eller H&M som sitter slik som jeg vil at den skal sitte. 8429165[/snapback] Har hatt samme problemet. Har måtte prøve meg halv ihjel før jeg fant det jeg var ute etter. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Har nesten bare jack & jones klær, mest fordi vi ikke har så mange gode butikker her på øya :/ må ta turen til haugesund for å få litt mer å velge mellom 8431576[/snapback] Hvor bor du? Karmøy? 8432508[/snapback] Stord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå