AmadeuSS Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 ja, har akkuratt satt sammen maskinen. dette skjer: jeg starter den->alt kjører_>skjermer forblir svart-Det kommer et pip. har et abit UL-8 kort.. skjekka at ramen står skikkelig og alt slikt. hva kan feilen skylles? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) ja, har akkuratt satt sammen maskinen. dette skjer: jeg starter den->alt kjører_>skjermer forblir svart-Det kommer et pip. har et abit UL-8 kort.. skjekka at ramen står skikkelig og alt slikt. hva kan feilen skylles? 8276067[/snapback] Sjekket at RAM støttes av hovedkort? Sjekk også lys på hovedkortet mot manual om du har. Endret 30. mars 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
AmadeuSS Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 ja, har akkuratt satt sammen maskinen. dette skjer: jeg starter den->alt kjører_>skjermer forblir svart-Det kommer et pip. har et abit UL-8 kort.. skjekka at ramen står skikkelig og alt slikt. hva kan feilen skylles? 8276067[/snapback] Sjekket at RAM støttes av hovedkort? Sjekk også lys på hovedkortet mot manual om du har. 8276079[/snapback] jeg har hatt maskinen lenge, men har akkuratt byttet strømforskyning og kabinett. har også hatt ramen lenge.. hovedkortet lyser som det alltid har gjort når maskinen ikke går.. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 ja, har akkuratt satt sammen maskinen. dette skjer: jeg starter den->alt kjører_>skjermer forblir svart-Det kommer et pip. har et abit UL-8 kort.. skjekka at ramen står skikkelig og alt slikt. hva kan feilen skylles? 8276067[/snapback] Sjekket at RAM støttes av hovedkort? Sjekk også lys på hovedkortet mot manual om du har. 8276079[/snapback] jeg har hatt maskinen lenge, men har akkuratt byttet strømforskyning og kabinett. har også hatt ramen lenge.. hovedkortet lyser som det alltid har gjort når maskinen ikke går.. 8276102[/snapback] Kan du ha kjøpt en for svak PSU tro? Lenke til kommentar
AmadeuSS Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) ja, har akkuratt satt sammen maskinen. dette skjer: jeg starter den->alt kjører_>skjermer forblir svart-Det kommer et pip. har et abit UL-8 kort.. skjekka at ramen står skikkelig og alt slikt. hva kan feilen skylles? 8276067[/snapback] Sjekket at RAM støttes av hovedkort? Sjekk også lys på hovedkortet mot manual om du har. 8276079[/snapback] jeg har hatt maskinen lenge, men har akkuratt byttet strømforskyning og kabinett. har også hatt ramen lenge.. hovedkortet lyser som det alltid har gjort når maskinen ikke går.. 8276102[/snapback] Kan du ha kjøpt en for svak PSU tro? 8276147[/snapback] nei den er 100 W sterkere og denne har 24 pin den forigje hadde 20 pin som jeg triksa til å passe i 24 pins HK mitt Endret 30. mars 2007 av AmadeuSS Lenke til kommentar
AmadeuSS Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 ok, det viser seg at det er viftestyringa som piper... Lenke til kommentar
AmadeuSS Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 fiksa problemet.. dette er flaut å innrømme men jeg hadde faktisk ikke FESTA CPUEN i HKet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå