Arve Systad Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hei! Har lagt inn Windows Vista Ultimate på min Compal HEL80, som har eit GeForce 7600 grafikk-kort. Ingen enorme problem, men eg har ikkje eit ordentleg kontrollpanel slik som eg hadde i WinXP. Når eg prøver å opne nVidia Control Panel får eg ei feilmelding som fortel meg at eg ikkje har administratorrettigheiter til det - sjølv om eg er på ein adminkonto, som er den einaste kontoen på heile maskina. Får kun eit smalt innstillingsvalg ang. fleire skjermar. Har lasta ned dei nyaste driverane frå compal sine eigne heimesider, og har prøvd litt diverse andre ting, men finn ingenting som fiksar problemet mitt. Har bl.a. prøvd driverar frå laptopvideo2go, utan at det hjalp. Nokon som har liknande erfaringar og/eller innspel som kan lønne seg? Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hei! Har lagt inn Windows Vista Ultimate på min Compal HEL80, som har eit GeForce 7600 grafikk-kort. Ingen enorme problem, men eg har ikkje eit ordentleg kontrollpanel slik som eg hadde i WinXP. Når eg prøver å opne nVidia Control Panel får eg ei feilmelding som fortel meg at eg ikkje har administratorrettigheiter til det - sjølv om eg er på ein adminkonto, som er den einaste kontoen på heile maskina. Får kun eit smalt innstillingsvalg ang. fleire skjermar. Har lasta ned dei nyaste driverane frå compal sine eigne heimesider, og har prøvd litt diverse andre ting, men finn ingenting som fiksar problemet mitt. Har bl.a. prøvd driverar frå laptopvideo2go, utan at det hjalp. Nokon som har liknande erfaringar og/eller innspel som kan lønne seg? 8276050[/snapback] Forsøkt å avinnstallere driverene og innstallere dem om igjen? Lenke til kommentar
Kim The King Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Har samme masking og OS som deg. Jeg brukte en driver som jeg fant på laptopvideo2go og alt funker ganske fint for meg. Alt ser greit ut i kontrollpanelet for skjermene. Men Vista ordner som oftest alt helt selv når jeg kobler inn eksterne skjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå