juleribba Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hallo Har akkurat blitt den lykklige eier av en ps3, men å få den på nett ble litt vanskligere enn jeg regnet med. Har trådløst nett, men rommet mitt er på grensen av rekkevidden, men pcen klarer det, det gjør ikke ps3'en som står enda 7 meter lenger vekk. Tnkte derfor at jeg skulle prøve å koble ps3'en på nett via min pc, ved å strekke en lan kabel. Spørsmålet er bare hvordan? Skal jeg bruke en router imellom de, eller kan jeg koble min ps3 direkte til pc'en via lankablen jeg har liggenes her? Takker masse for svar ! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Du kan jo kjøpe en switch, og bruke kabel mellom den og PS3en din. Lenke til kommentar
juleribba Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 ok, så det vil ikke fungere rett fra pc og inn i playstation? Lenke til kommentar
DjNeo Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Det skal gå veldig fint å dele internett forbindelsen du har til pcen over til din PS3. PCen må stå på for at du skal få nett og du må minimum ha windows XP/OSX (vet ikke hvordan det er med bridging av nettverksenheter i Linux og Vista) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå