Chrisss Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Netopp henta meg en simens AMILO Xi 1546 trenger de nyeste driverne til Mobility x1800 !! skjønner ikke åssen jeg laster ned fra ati.com De som var med pc var 6.12 gammle! Noen som kan gi meg en link eller no ? Hadde vært veldig glad for det Ingen som vil hjelpe en stakkars kar ? =( Endret 30. mars 2007 av Chrisss Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Netopp henta meg en simens AMILO Xi 1546 trenger de nyeste driverne til Mobility x1800 !! men finner skjønner ikke åssen jeg laster ned fra ati.com De som var med pc var 6.12 gammle =P 8275732[/snapback] Tittet på FSC sine hjemmesider? -Trykk på meg- Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Netopp henta meg en simens AMILO Xi 1546 trenger de nyeste driverne til Mobility x1800 !! men finner skjønner ikke åssen jeg laster ned fra ati.com De som var med pc var 6.12 gammle =P 8275732[/snapback] Tittet på FSC sine hjemmesider? -Trykk på meg- 8275763[/snapback] Ja, men der er fra 9.9.2006 da Vil ha de nyeste Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Noe SÅNT du tenkte på? Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Noe SÅNT du tenkte på? 8275918[/snapback] Det fant jeg ut også da ... men er jo ikke noen driver der da bare Installation Verification Software å HydraVision™ veit ikke hva det siste er da men Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Noe SÅNT du tenkte på? 8275918[/snapback] Det fant jeg ut også da ... men er jo ikke noen driver der da bare Installation Verification Software å HydraVision™ veit ikke hva det siste er da men 8275934[/snapback] Jeg finner ikke nyere drivere enn de som allerede er funnet... Endret 30. mars 2007 av 9hdoksaet4 Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 http://www.omegadrivers.net/ati/win2k_xp.php De er basert på Catalyst 7.1, men kommer nok nyere drivere fra Omega straks. Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 http://www.omegadrivers.net/ati/win2k_xp.php De er basert på Catalyst 7.1, men kommer nok nyere drivere fra Omega straks. 8276698[/snapback] OKei men hvorfor skal det ikke gå ann laste ned fra ati da ?;S Lenke til kommentar
kehax Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Du kan ikke bruke mobility driverne fordi de er tilpasset laptopper som Ati gir support for (teit men det er sånn det er). Det du kan gjøre er å gå til denne siden: driverheaven.net modtool og last ned Mod tool v4.0. Så laster du ned de nyeste Ati driverne til stasjonære skjermkort (ikke bruk mobility driverne). Det ligger en guide i ModTool pakken på hvordan du skal installere driverne. Hvis du ikke får til skal jeg prøve å hjelpe deg her. Endret 30. mars 2007 av kehax Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Du kan ikke bruke mobility driverne fordi de er tilpasset laptopper som Ati gir support for (teit men det er sånn det er). Det du kan gjøre er å gå til denne siden: driverheaven.net modtool og last ned Mod tool v4.0. Så laster du ned de nyeste Ati driverne til stasjonære skjermkort (ikke bruk mobility driverne). Det ligger en guide i ModTool pakken på hvordan du skal installere driverne. Hvis du ikke får til skal jeg prøve å hjelpe deg her. 8277882[/snapback] Okei,så er de bedre enn omega ? Lenke til kommentar
kehax Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Okei,så er de bedre enn omega ? 8277918[/snapback] Omega er jo disse driverne bortsett fra at Omega er modifisert til å være bedre. Det vil si at noen har fiklet med driverne. Omega fungerer helt greit de også som oftest. Når jeg brukte Omegadrivere på den gamle laptoppen min med Ati-skjermkort foretrakk jeg heller å bruke Ati sine egne drivere på grunn av frysninger og hyppige blåskjermer. Nå har jeg Nvidia skjermkort så jeg er ikke kjent med dagens Omegadrivere. Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Okei,så er de bedre enn omega ? 8277918[/snapback] Omega er jo disse driverne bortsett fra at Omega er modifisert til å være bedre. Det vil si at noen har fiklet med driverne. Omega fungerer helt greit de også som oftest. Når jeg brukte Omegadrivere på den gamle laptoppen min med Ati-skjermkort foretrakk jeg heller å bruke Ati sine egne drivere på grunn av frysninger og hyppige blåskjermer. Nå har jeg Nvidia skjermkort så jeg er ikke kjent med dagens Omegadrivere. 8277956[/snapback] OKei, har installert omega nå får teste de litt nå vist ikke så kommer jeg nok til kontakte deg ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå