akristina92 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hei. Broren min kjøpte seg en 5300, men displaylyset vil ikke på! Jeg har prøvd å lese i manualen og skjekket diverse telefoninnstillinger, men uten hell. Er det noen som vet hva problemet kan være? Takker for svar. PS. Han bruker mobilen uten simkort (har ikke fått det enda), men det kan umulig ha noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Jeg ser du har vert flink og lage tråd for meg Flaringo (viste det egentlig fra før ), og jeg ville blitt veldig glad om noen viste hva jeg skal gjøre. Endret 30. mars 2007 av Andeby Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg blir nødt til å bumpe denne siden jeg bør få vite det fort om det er noe galt, så vær så snill noen, prøv og svar på spørsmålet mitt. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Det virker jo rett og slett som om lysene, eller eventuelt lyskontrollene ikke fungerer som de skal da ... Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Dårlig parti 5300 ute og går? Måtte nettopp sende inn min splitter nye 5300 som ikke ville lades. Men på den virket derimot displaylyset... Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Virker som om jeg får ta og sende den inn igjen og bytte i en annen. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå