Gå til innhold

Forslag til sub element 12" for hjemmekinosub.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette produktet er kun tilgjengelig for PLUS kunder (PB12-Plus eller PB12-Plus/2), om du har kjøpt produktet nytt eller brukt. Subwoofer-deler er kun solgt for erstatning eller oppgraderingsgrunner for SVS produkter.

Det er virkelig synd. Skulle akkurat til å trykke på "Legg i handlekurven" da jeg leste dette. Har hørt så mye utelukkende positivt om SVS. :(

Andre omstendigheter vil ikke bli behandlet med mindre det er avtalt med oss.

Lurer på om det er snakk om at man kan kjøpe elementet mot en litt høyere pris.

Lenke til kommentar
500 Watt bare? Jeg har jo mere til SUB'ene i bilen.. :ermm:

Jaja.. Har ikke så mye peiling på hjemmekino men..

8276204[/snapback]

Høres ikke ut som om du har noe særlig peiling på bilstereo heller, siden det høres ut som om "mye" er bedre. 500watt er normalt sett mer enn nok til å drive 1-2 15" elementer. Men du har vel mye mer enn dette ?

Ja, SVS Plus 12.3 er ett godt element. (Eventuelt ett brukt Plus 12.2).

Et annet forslag, er litt utradisjonelt TangBand W8Q-1071. En eller 2 stk i bassrefleks kasse.

Man kommer heller ikke utenom Eltek i selvbygger sammenheng, f.eks ett dynaBel DY9312

8280198[/snapback]

Har hørt en del bra om SVS elementene da, får se om jeg greier å få tak i ett brukt, muligens på ebay da kanskje .... Takk for tipset.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er virkelig synd. Skulle akkurat til å trykke på "Legg i handlekurven" da jeg leste dette. Har hørt så mye utelukkende positivt om SVS.

Har hørt en del bra om SVS elementene da, får se om jeg greier å få tak i ett brukt, muligens på ebay da kanskje .... Takk for tipset..  :thumbup:

8281383[/snapback]

Det selges (brukte) SVS Plus 12.2 elementer både på AV Torget, og Hifisentralens bruktbørs. De som har oppgradert til 12.3 selger de gamle elementene.
Lenke til kommentar
500 Watt bare? Jeg har jo mere til SUB'ene i bilen.. :ermm:

Jaja.. Har ikke så mye peiling på hjemmekino men..

8276204[/snapback]

Høres ikke ut som om du har noe særlig peiling på bilstereo heller, siden det høres ut som om "mye" er bedre. 500watt er normalt sett mer enn nok til å drive 1-2 15" elementer. Men du har vel mye mer enn dette ?

8281383[/snapback]

Såklart vet jeg at effekten ikke kan sammenlignes med kvaliteten eller lydstyrke.

Man kan få mange desibel per Watt, men det var ikke det som var poenget.

Tenkte bare at hjemmestereo krever mere å drives, da det krever litt mere å få høy lyd innendørs, enn i en liten bil. De fleste har vel flere bass-elementer innendørs, enn i bilen ?

En kraftig bilstereo vil ikke høres like høyt ut i en stor stue f.eks., som i bilen.

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...