Gå til innhold

Fortsette nedlasting i uTorrent etter formatering?

mESA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da må du nok ta vare på både temporære filer og torrentene. Når du da har formatert, må du legge de temporære filene inn i temp-mappa igjen, og deretter legge til torrentene og peke disse til sine respektive temporære nedlastingsmapper i temp-mappa, eller om det er enkeltfiler; temp-mappa.

Tror dette skal fungere, men gir ingen garantier.

Lenke til kommentar

Du må sette nedlastningsstedet på det samme stedet der du lastet ned de "gamle" filene før formaternig. Du må også ta vare på torrent filen. Også er det bare til å laste inn torrentfilen og så forsetter du på samme sted som du stoppet før formatering.

Lenke til kommentar

Hei. Det stemmer forsåvidt det begge to sier.

Selv har jeg en egen harddisk som jeg legger alt av Torrent og sånn som jeg laster ned. Jeg sletter aldri .torrent fila før jeg har lasta ned hele greiene.

Hvis jeg formaterer så lar jeg bare filene ligge som de er om de ikke er lasta ferdig. Så formaterer jeg, installerer alt og åpner torrentfila igjen. Hvis da temp filene ligger i riktig mappe og sånn så skal tempfilene bli sjekka og den fortsetter nedlastingen.

Kan være litt dårlig til å forklare noen ganger, men ok.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Oh. Det gir mye mening da... trudde det var en selvfølge at de skulle være med.

Men trudde det skulle være flere filer. Tenkte automatisk på tempfiler i windowsmappa, men forstod liksom ikke hvorfor de skulle være med:p

Lenke til kommentar
Hvor er tempfilen?

Hvilke tempfiler er riktige?

8275961[/snapback]

Temp-filen er selve filen som du laster ned. Hvis du f. eks. laster ned en mp3-fil og velger å legge den i en mappe du kaller 'Singler', vil denne filen være en temp-fil inntil den er ferdig nedlastet. Du trenger altså ikke flere filer enn selve filen du laster ned samt torrent-filen. Etter du har formatert åpner du torrent-filen og velger samme plassering som sist, klienten vil dermed undersøke hvor mye av filen som har blitt nedlastet og fortsette fra der den var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...