Gå til innhold

Hakking i WMP - Reinstall?

Anbefalte innlegg

Hei,

Har hatt vista siden det ble lansert, men måtte for noen uker siden formatere pga virus/spyware.

Etter jeg formaterte har WMP blitt VELDIG treig (bruker 10-15 sek for å åpne en gang), og den hakker uregelmessig av og til. Akkurat som om den får en "lagg".

WMP ligger ikke under listen for programmer i kontrollpanel, så det er ingen måte jeg kan reistallere den der. Er det noen annen måte dette kan gjøres på? Evt en annen måte å fjerne hakkingen?

Mvh, Hansi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Har hatt vista siden det ble lansert, men måtte for noen uker siden formatere pga virus/spyware.

Etter jeg formaterte har WMP blitt VELDIG treig (bruker 10-15 sek for å åpne en gang), og den hakker uregelmessig av og til. Akkurat som om den får en "lagg".

WMP ligger ikke under listen for programmer i kontrollpanel, så det er ingen måte jeg kan reistallere den der. Er det noen annen måte dette kan gjøres på? Evt en annen måte å fjerne hakkingen?

Mvh, Hansi.

8275485[/snapback]

Den ligger nok på undermenyen "Legg til/Fjern windows komponenter"

Hvis ikke ville jeg brukt VLC

Lenke til kommentar
Hei,

Mvh, Hansi.

8275485[/snapback]

Den ligger nok på undermenyen "Legg til/Fjern windows komponenter"

Hvis ikke ville jeg brukt VLC

8275496[/snapback]

Jeg ser ikke den undermenyen. Hvor finner jeg den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...