Haansi Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hei, Har hatt vista siden det ble lansert, men måtte for noen uker siden formatere pga virus/spyware. Etter jeg formaterte har WMP blitt VELDIG treig (bruker 10-15 sek for å åpne en gang), og den hakker uregelmessig av og til. Akkurat som om den får en "lagg". WMP ligger ikke under listen for programmer i kontrollpanel, så det er ingen måte jeg kan reistallere den der. Er det noen annen måte dette kan gjøres på? Evt en annen måte å fjerne hakkingen? Mvh, Hansi. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hei, Har hatt vista siden det ble lansert, men måtte for noen uker siden formatere pga virus/spyware. Etter jeg formaterte har WMP blitt VELDIG treig (bruker 10-15 sek for å åpne en gang), og den hakker uregelmessig av og til. Akkurat som om den får en "lagg". WMP ligger ikke under listen for programmer i kontrollpanel, så det er ingen måte jeg kan reistallere den der. Er det noen annen måte dette kan gjøres på? Evt en annen måte å fjerne hakkingen? Mvh, Hansi. 8275485[/snapback] Den ligger nok på undermenyen "Legg til/Fjern windows komponenter" Hvis ikke ville jeg brukt VLC Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Hei, Har hatt vista siden det ble lansert, men måtte for noen uker siden formatere pga virus/spyware. Etter jeg formaterte har WMP blitt VELDIG treig (bruker 10-15 sek for å åpne en gang), og den hakker uregelmessig av og til. Akkurat som om den får en "lagg". WMP ligger ikke under listen for programmer i kontrollpanel, så det er ingen måte jeg kan reistallere den der. Er det noen annen måte dette kan gjøres på? Evt en annen måte å fjerne hakkingen? Mvh, Hansi. 8275485[/snapback] Den ligger nok på undermenyen "Legg til/Fjern windows komponenter" Hvis ikke ville jeg brukt VLC 8275496[/snapback] Jeg ser ikke den undermenyen. Hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå